آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

1394/2/17 12:56
نویسنده : مامان
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

این عشق ماندنی 
این شعر بودنی 
این لحظه‌های با تو نشستن 
سرودنیست 

سلام به روی ماه عزیزترین مامان و بابا

دلیل قشنگ زندگی من, روزها می گذره و تو هر روز برای من و بابا خواستنی تر می شی , با کارها و حرفای قشنگت لبخند رو روی لب من و بابا می یاری, هر روز به خاطر وجود تو و بابا احسان مهربون خدا رو شکر می کنم و قدر هر لحظه با هم بودنمون رو می دونم....

مدت زیادیه ننوشتم ولی هر لحظه با توبودن توی ذهن ما ثبت میشه و من به هر طریقی نمی گذارم و دلمم نمیاد که حتی لحظه ای از دوران کورکی تو از ذهنم ما پاک بشه....مشغله زیاده ولی دلیل نمیشه که برای ثبت خاطرات پسر نازم بهونه ای داشته باشم, توی این مدت اتفاقای زیادی افتاد, زندگی با لحظه های خوب و بدش می گذره و این ماییم که باید با خوب بودن و عشق ورزیدن به هم اونو شیرین و خواستنی کنیم عزیزم.

متأسفانه امسال قبل از عید نوروز یه اتفاق بد افتاد و عمو ی بابایی, عمو ایرج عزیز به رحمت خدا رفت و همه ی ما رو در غم از دست دادنش فرو برد, از خدا برای روح اون مرد بزرگ و مهربون طلب آمرزش دارم ,ایشالا که روح ایشان قرین رحمت العی قرار بگیرد

روز اول عید

خونه حاج خانم

این  عکس ها مربوط به روزیه که با یگانه جون و مامان و بابای مهربونش برای شام بیرون رفتیم و بعد تو و یگانه جون رو به پارک بردیم و توی پارک حسابی بازی کردید و شب خیلی خوبی رو در کنار هم گذروندیم

توی روزهای عید بهمراه دایی محمد اینا, عمو بابک, دایی منصور و دایی سعید و علی و شقایق جون به کوشک رفتیم , از سد بسیار زیبای شهید عباسپور دیدن کردیم و فردای اونروز قایق سوار شدیم همه با هم که واقعا لذت بخش بود و به تو هم حسابی خوش گذشت این اولین بار بود که سوار قایق می شدی عزیزم محبت

متأسفانه توی راه رفت زمین خوردی و زیر چشمت زخم شد گل مامان و بعد از برگشت هم من و تو هر دو مریض شدیمگریه

 

مسیر رفت به کوشک

سد شهید عباسپور

 

 

اولين قايق سواري گل مامان

این هم از جمع قشنگمون بعد از قایق سواری توی هوای عالی و فضای رویایی

 

اینم آثار جراحات وارده توی صورت پسر گلمخستهگریه

روز سیزده بدر  بیرون نرفتیم و توی خونمون یه مهمونی شام دادیم و بهمراه مهمونای کوچولویی که داشتیم  حسابی به شما خوش گذشت و زندایی فرزانه ی گل شما هم مثل همیشه فرصت رو غنیمت شمرد و با کیک تولد و برف شادی و کلی بادبادک مجلس رو واستون حسابی شاد شاد شاد کرد...تشویق

ایام تعطیلات عيد خیلی خوب بود و من و بابا سعی کردیم بهت خوش بگذره عسلک،شبا می رفتیم مهمونی و یا پارک که تو عاشق هر دوتايي و البته از اینکه توی خونه کنارت بودم از همه چیز برای من مهم تر بودماچ

پسندها (2)

نظرات (7)

عمه فروغ
26 اردیبهشت 94 23:45
تسلیت میگم از دست دادن عموی بزرگوارتان رو ان شاا.. غم آخرتون باشه و روحشون شاد و قرین آرامش خوشحالم که تعطیلات خوبی داشتید همیشه به شادی و گردشبلا یه دور باشه آرین گلم ان شاا.. همیشه تندرست باشی روی ماهتم میبوسم
مامان الهام
30 اردیبهشت 94 10:47
ماشالله چه جیگری شده بزرگتر و خوشگلتر
مامان
پاسخ
مرسی الهام جون،لطف داری،آراد گلمو ببوس عزيزم
مینا
1 خرداد 94 15:45
سلاااااامممممم عزیزززززمممممم خوبی دوستم؟ چ عجب بلاخره اپ کردی خانووووم. خیلی دلم واستون تنگ شده بود ع یزم. به به ارین جونم چ خوشتیپ تر و خواستنی تر شده خدا واستون حفظش کنه عزیزم. خوشحالم ک نوروز خوبیو پشت سر گذاشتین عزیزدلم. امیدوارم همیشه دلاتون پر عشق و لباتون پرخنده باشه. ازجای من روی ماه گل پسرتو ببوس عزیزم
مامان بردیا شیطون
4 خرداد 94 12:46
پرنده ای که پرواز بلد نیست به قفس میگوید تقدیر…………………………..
مامان بردیا شیطون
4 خرداد 94 12:46
ماشالا چه بزرگ شده ای جووووووووووووووووووووونم
bedas
5 تیر 94 10:52
سلام بیا با تبلت دو سیم کارته آشنا شو قیمتش کمتر از سیصد هزار تومنه امکان پرداخت جلوی درب منزل هم برا شما هست به امید موفقیت روزافزون
الهه مامان مبین
13 تیر 94 17:06
خصوصی بیا دوستم
مامان
پاسخ
مرسی گلم