آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

آلبوم زمستان 93 آقا آرین (قسمت دوم)

1394/4/17 10:27
نویسنده : مامان
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست 

و قشنگ ترین روزم, روز شکفتنت

درخشانترین ستاره زندگی منی آرین نازم

محبتدوستت دارم, عاشق خنده های قشنگتم محبت

آرین با دوچرخه ای که بابا فریدون مهربون برای تولد سه سالگی بهش هدیه داده,مرسی بابا بزرگ مهربون تر از فرشته هاخجالتمحبت

خستهخندونکپسر خشگل و ددر دوودووری من که اصلا توی خونه بند نمی شه

هدیه من و بابا برای تولدت که بعد از گرفتنش گفتی خیلی حال کردم خیلی خوشحال شدم مییییسیبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغلبغل

الو مامن چی لادم دالی بلات بگیرم, نون می خوای, چی می خوای؟ منم می گم برو بگیر آره عزیزم لازم دارم و تو هم مثلا میری خرید و میای میدی به من و می گی بیا مامان خلیدم بلات (صداتم کلفت می کنی) منم می بوسمت و بهت می گم مرسی مرد کوچوووولوی مامانبوسبوس

 

شب تولد مامان فرخنده عزیزمبوس

آقا آرین به همراه آقا پارسا و بهارخانمی که همیشه از کنار هم بودن کلی لذت می برن

 

مامان می خوای بری رووووو تردمیل؟ منم میگم بله عشقم و تو میری کفشای منو می پوشی و زودتر از من ورزشو شروع می کنی و رو تردمیل رفتن منو زیاد دوست نداری چون دوست داری همش کنارت و با هم باشیمگیج

 

 

...شب یلدا , خونه عمو منوچهر عموی بزرگ بابا احسان درکنار اقوام پدری, شبی خوب و به یاد موندنی

آرین و نیکی خانم گل

 

 

این هم از عکسا ی زمستون 93 که با کلی تأخیر گذاشتم برات عزیز دلم مهم اینه که همه خاطراتت ثبت بشه نفسم, بابت دیر شدنشم ببخشید مامانیچشمکبوسخجالت

پسندها (5)

نظرات (1)

مینا
17 تیر 94 15:43
ای جوووووونم ماشالا ب ارین جونم عکسا عالی بود عزیزم ای جان پسر ورزشکار تردمیلم ک میزنی جوجوی من. از دیدن روی ماه گل پسری خوشحالم شدم عزیزم خدا نگهدارش باشه ایشالا
مامان
پاسخ
مرسی مینا جونم،دوستت داريم