آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

شهریور 93... آرین 31 ماهه و عشق پارک می شود!!!

1393/8/6 8:09
نویسنده : مامان
1,433 بازدید
اشتراک گذاری

 

من عاشقت هستم ...

و تا انتهای این دنیای پر از تهی هیچ کاری به جز دوست داشتنت ندارم...

هیچ دلیلی برای تنها گذاشتنت ندارم...

هیچ بهانه ای برای از یاد بردنت...

 حتی لحظه ای...

 

 

 

سلام به روی ماه شیطون بلای مامان...

دلیل تأخیرم خود خودتی عسل مامان چون این مدت همش پارک و تولد و سرگرمی بود ولی از شهریور شروع می کنم که هیچی از عکسات جا نمونه عشقم ...خدا رو شکر می کنم که روزهای خوبی رو در کنار هم داشتیم و شاهد بزرگتر شدن تو عزیز دل مامان و بابا هستیم, تو قشنگ ترین دلیل زندگی من و بابایی هستی و ما هردو به خاطر وجود تو فرشته ی کوچولو و باهوش توی زندگیمون شاکر درگاه الهی هستیممحبت

جوجوی من توی روزهای گرم دو ماه آخر فصل تابستون تازه به پارک رفتن علاقه نشون دادی و من و بابا هم به خاطر اینکه لذت می بردی خونه ی بازی و پارک می بریدمت و بعد از ظهرا بیشتر وقتا خونه نمی موندیمآرام

بقول تو گل من تی تی تنتر (سیتی سنتر)

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پارک خاله شادونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پارک دردونه ها بهمراه بهار جون و یگانه جون

 

 

 

این شب واقعا بیادموندنی بود و خوش گذشت به همه ی ما چون تولد عمو بهنام بود و سورپرایزش کردیمجشن

 

خوب حالا چکار کنممتنظر

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

بوستان فجر و علاقه زیاد تو به مرغابیا که دل نمی کندی توی پارکشم بازی کردیم که البته من بیشتر از تو تاب بازی کردم و بهم خوش گذشتچشمکخندونک

 

 

قربون خنده هات بشم مامانبوسبوس

 

 

 

 

 

آرین و نیکی

 

 

 

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم

 

پسندها (6)

نظرات (15)

مامانی رادین
21 آذر 93 14:04
ای جونم قربونت برم چقدر دلم برات تنگ شده بود عسلم خیلی کار خوبی کردی مامانی دوباره شروع کردی منتظر بقیه عکسای نانازمم هستم
مامان
پاسخ
چشم حتماً عزيزم، منم دلتنگتونم مهربونم
مامانی رادین
21 آذر 93 14:06
خييییییییییلی دوستون داریممممممممم
مامان
پاسخ
منم دوستتون دارم عشششقم
مینا
22 آذر 93 19:03
عزيزدلم خيييييييييييييييييلي دلم واست تنگ شده بود. خوشحالم كه دوباره روي ماه آرين نازو ديدم. ايشالا هميشه شادو خوشحال باشين ديگه هم تاخير نكنيا
مامان
پاسخ
مينا جون دل منم تنگ شده برات عزيزم، خيلي دوستت دارم ميام بزودي
الهه مامان مبین
26 آذر 93 16:54
سلام به روی ماهت دوست خوبم و سلام به روی ماه ارین عزیزم . امیدوارم که حالتون خوب باشه . ماشاا.. به این پسر نازم که آقا شده برای خودش . همیشه زنده باشی عزیز دلم
مامان
پاسخ
فداي تو عزيزم، ببخشيد كه من نيستم سرم خيلي شلوغه گلم، دوستتون دارم
مامانی رادین
29 آذر 93 19:29
یلدا تون مبارک؛ممنون میشیم به ما رای بدین کد 43 به شماره 1000891010 هر چی رای بیشتر بهتر خاله جون بهم رای میدی بیا عکسمو ببین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهه مامان مبین
30 آذر 93 0:54
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یلداتون مبارک دوست عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون الهه جان
عمه فروغ
5 دی 93 13:05
سلام عزیزم ماشاا.. به آرین نازمون ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشی گل پسر خوشحالم که دوباره نوشتن رو شروع کردید. با اجازه لینکتون کردم
مامان
پاسخ
لطف داريد دوست خوبم تصميم نداشتم ننويسم منتها يه مدت سرم خيلي شلوغ بود، خوشحالم از آشناييتون
مریم
12 دی 93 15:47
سلام خوشحالم دوباره برگشتین
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم
رونیکا
28 دی 93 11:36
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
پریسا
14 بهمن 93 12:31
سلاااااام ،ماشاا...به پسرخوشگلمون
مامان
پاسخ
لطف داريد عزيزم
مریم
28 بهمن 93 21:39
سلام عزیزم برات خصوصی گذاشتم
الهه مامان مبین
27 اسفند 93 18:30
خداوندا ، در این آخرین روزهای سال دل دوستان عزیزم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . . سال جدید رو تبریک میگم و از همینجا روی ماهتون رو میبوسم دوستون داریم زیااااااااااااااااااااااااااااد ممنون عزیزم از لطفتون, ان شااله سال خوبی برای همه ی دوستان خوبم باشه
مامان معین
28 اسفند 93 12:14
آروم،،،آروم،،، بهار داره دانلود ميشه ████████████▒ 99/5% ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ؛ ﯾﮏ ﺫﻫﻦ ﺁﺭﺍﻡ... ﯾﮏ ﺗﻦ ﺳﺎﻟﻢ... ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﺍﺣﺖ.... ﯾﮏ ﺭﻭﺯﻗﺸﻨﮓ... ﯾﮏ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ...ﯾﮏ ﺧﻮﺷﯽ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ... ﻧﺼﯿﺐ دوستاﻧﻢ ﮐﻦ،،،الهی آمین
عمه فروغ
3 فروردین 94 15:00
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
ĸoѕαr
19 اردیبهشت 94 18:45
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید..
مامان
پاسخ
حتماً عزیزم