آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

خوشمزگیای پسر نازنینم

1392/11/13 8:02
نویسنده : مامان
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر نانازم یک ماهی هستش که وقتی خوابت می گیره می یای می گی لالا ... لالا... میری توی اتاق خواب و می گی هیتا هیتا (یعنی هیتر رو روشن کن!!) بعد بالشتت رو میاری میذاری روی پام که لالاییت کنم و تا دراز می شی می گی باپو, باپو (پتو) , خدا!!!! جیگری تو خوشمزه( من که هیچوقت فکر نمی کردم یه روز برسه که تو خوابت بیاد و خودت بیای بگی لالا !!! اون فیلم هایی که ما واسه خوابوندن تو داشتیم , اوفآخ)

وقتی می خوای بپرسی چیزی کجاست مثلاً بابایی: دو تا دستت رو کاملاً باز می کنی و سرتم به علامت پرسش تکون می دی , ابروهاتم میندازی بالا و می گی بابا؟باباسوالسوال

دو ماهی هست که بهونه ی سینا رو می گیری گریه جدیداً دو سه روزه که بهونه ی بهار گلی رو هم می گیری گریه!!! وقتی دلتنگ سینا جون می شی می گی نینا.... نینا... و می ری دم در می ایستی و می گی در ...نینا ,آن آن نینا!!! پریشبم که عکس بهار رو توی کامپیوتر دیدی خیلی بی قراری کردی و مدام می گفتی باآر...باآر ! اینقد بهونشو گرفتی تا اینکه من و بابایی هم چاره ای جز تسلیم شدن نداشتیم بازنده

 قربونت برم اين روزا خیلی شیرین شدی پسرم , منم كاري جز نگاه كردن به تو و قربون صدقه رفتنت ندارم مامان، مدام دارم واسه حرف ها و كاراي جديدت غش و ضعف مي رم  خوشمزهقلب 

همه ی کلمه ها رو بلدی ولی هیچکس به جز من نمی فهمه چی می گی !! چون به زبون خودت می حرفی و هنوز نمی تونی واضح و کامل کلمات رو  بیان کنی عزیزم , مثلاً به پرتقال می گی پوونی, به غذا می گی دَدا!تعجب به پسته می گی پیتا, به حمام رفتن می گش اَماماچقلب و ...

این روزها دیگه مثل قبل به تاب وابسته نیستی و مجبور نیستیم مدام بذاریمت توی تاب, می شینی توی کامیونت و بازی می کنی با قطار و سرسره هم سرگرم می شی ولی هنوز علاقه چندانی به کارتون نگاه کردن نشون نمی دی ولی یکم بهتر شدی نسبت به قبل یک دقیقه حاضر می شی ببینی ولی نه بیشتر !!! ولی مثل همیشه به شعر خوندن علاقه داری و آهنگ هات رو همیشه گوش می دی منم که از زمانیکه توی شکمم بودی تا حالا واست می خونم  و تو هم بعضی وقتا به زبون خودت همراهیم می کنی عشقم تشویققلب

هنوز نتونستم واسه خواب جدات کنم و بذارمت توی اتاقت, وقتی کنارت نباشم نمی خوابی و هنوز شبا توی بغل من می خوابی , چند وقته شبا کمتر بیدار می شی و بهتر می خوابی (البته اگه کنارت باشم) , یکی از آرزوهام بعد از از شیر گرفته شدنت و خوب غذا خوردنت اینه که توی تختت بخوابی!!!خیال باطلیعنی می شه؟؟؟ ولی خودمونیما منم دوست دارم همش کنارم باشی کوچولوی ناز نازی خجالتماچقلب عاشقتم...

 

تقدیم به عشق زیبای من آرین

 

 

این گل مال تو تا بدونی چقدر دوستت دارم عزیزم

 

این گل و قلب های زیبا تقدیم به تو آرین من , بدون همیشه تا ابد تو عشق بی همتای منی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
10 بهمن 92 16:43
فوق العاده زیبا بود
مامان
پاسخ
فدای تو عزیزم