آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

شیطون بلای مامان و بابا و یه عالمه خرابکاری...

1392/11/12 18:52
نویسنده : مامان
436 بازدید
اشتراک گذاری

 

چی بگم از خرابکاریات مامان جونم که ....کلافه

از همه ظرف مرف شکوندنات (اونم چی میوه خوری کریستال هدیه عزیزترینم مامان گلم, شکلات خوری که هدیه دوست جونم خانم دکتر بود ناراحت خیلی دوسش داشتمعصبانی) و خراب کردن دستگاه بخور و کنترل ماهواره و ... که بگذریم بدتر از همه دوربین عکاسی رو داغون کردی بلا بلا چند بار انداختیش زمین, حالا من و این هفته دو تا مراسم مهم و بی دوربینی آخ چه سخته وروجک شیطون من!!!!! حالا امشب که تولدته چکار کنم ؟ خودت بگو مامانی....

 

  

شيطون بلاي خونه ي ما

 

شیطون بلای من در حال فضولی!!

 

  

 

   

 

   آرین عاشق ساعت کنسوله و داغونش کرده در ضمن از صبح تا شب می گه جارو برقی باید بین ما حضور داشته باشه (وسط پذیرایی منم حسسساس!)  کلافه

مدام راه می ری و می ریزی تمام کشوها کابینت ها کمدها و منم به جای اینکه به کارای مهمم برسم تند تند غذامو درست می کنم و پشت سرت فقط جمع می کنم!!! تمام کابینت ها رو درشونو بستیم که نری سراغشون و ظرف مرفا رو بشکونی وروجک باهوش که برای هرچیزی هم یه راهی پیدا می کنی که کارتو بکنی!!خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale elham
5 بهمن 92 12:44
فداااااااااااای سرت عروسک خاله اشکال نداره ،مامانت بهترشو واست میخره.این مامانت رگ اهوازی داره و خیلیییییییییی دست و دلبازه . فقط نشنوه بین خودمون باشه هیسسسسسس. وای که چقد قربون صدقه ات رفتم وورجک .
مامان
پاسخ
چشم خاله جون به ماماني نمي گم قول مي دم
مهتاب
5 اسفند 92 12:32
کلی خندیدم از ماجراهات عزیزم......مخصوصا(جاروبرقی باید بین ما حضور داشته باشه!) خوب بچه علاقه داره دیده مامانی, سرآغاز یک مهندس...از ور رفتن با کلید ,پریز و سیم برق شروع میشه گلم...... خاله مهتاب با ی بوس گنده....
مامان
پاسخ
مرسي خاله مهتاب خشگل و ناز و مهربونم، هزار تا دوستت دارم