آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

تولد یک سالگی

1392/11/13 7:52
نویسنده : مامان
372 بازدید
اشتراک گذاری

می دونی چرا خداوند تو رو به من داد مامان؟ می خواست که هر روز به خاطر وجود تو هزار بار از ته دلم بگم....خداوندا شکرت که همچین پسری رو به من دادی...شکرت خدای مهربونم

تولدت مبارک عزیز دلم ،شاهزاده زیبای مامان ، از خدا هیچ چیز به جز سلامتی و بهروزی تو نمی خوام نفسم.قلب

 

 

 

 

 

نیما یوشیج در تولد یکسالگی فرزندش چنین نوشت :

پسرم یک بهار، یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان را دیدی..

از این پس همه چیز تکراریست جز مهربانی ..

یادت نرود جـــــــــــانِ مادر،همه چیز تکراریست جز مهربانی..

 

گل من در تولد یک سالگیش

 

قربون دست زدنت عزیز دلمماچماچماچ

 

 

عزیز دلم چقد ذوق می کرد تولدت مبارک رو همه با هم واسش می خوندیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آیهان
15 دی 92 15:03
تولدت مبارکککککککککککککک
fatemeh rezaie
23 دی 92 8:08
ممنون مامان آيهان جون عزيز