آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

تولد دو سالگی گل زندگی مامان و بابا

1392/11/12 18:49
نویسنده : مامان
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم, الان که دارم واست پست می ذارم تو در خواب ناز هستی و من هم خیلی خوشحالم خدا رو شکر هفته ی خیلی خوبی داشتم به جز یه نگرانی های کوچیکی که در مورد تو دارم همه چیز خوبه و منم خیالم خیلی راحت شده هم توی کار هم توی زندگی شخصیم چند تا پروژه مهمو به خوبی به اتمام رسوندم البته بعد از کلی کار و تلاش و زحمتاوه

 

عزیز دل پفکی من

 

آرین جان و بهار ناز عمه

 

دیشب واست جشن تولدت گرفتیم پسر نازمهورا , من و بابایی یه عالمه بادبادک های خشگل واست باد کردیم و خونه رو تزئین کردیم ولي تو آروم نايستادي جلوي بادبادكا تا يه عكس درست و حسابي بندازيم ازتناراحت!!! همش ورج و وورجه مي كردي و كلاه بوقي رو هم روي سرت تحمل نمي كردي و مدام درش مي آوردي!!! واست کیک باب اسفنجی گرفتیم و من هم شام و دسر درست کردم لبخند خیلی خوش گذشت با حضور خاله و عمه و دایی و مامان بزرگ ها و بابابزرگ های خوب و گلت و همه خیلی زحمت کشیدن هدیه های قشنگی واست آوردن از لطف و محبت همشون ممنونم لبخند

تو و آبجی بهار و داداش سینا با هم بازی می کردین البته دایی محمد و بابایی از شما بیشتر هیجان داشتن و خیلی باهاتون بازی کردن جوجه طلايي!  چشمک

 

تولد دو سالگيت

 

آقا آرين و آبجي بهارش به همراه پدربزرگ هاي مهربونشون 

 

 

سيناي خاله بزرگترين عشق آرين منچشمک

 

 زیبای من عشق من و بابایی

(شاه داماد توی این عکس چقد خسته ای تریپتم که به هم ریختهنیشخند)

خیلی پسر خوبي بودی عزیزم ولي نمي دونم چرا وقتی فشفشه ها رو آوردیم به جای اینکه خوشحال بشی گریه کردی و ترسیدی !!! پارسال که کوچیک تر بودی از فشفشه نمی ترسیدی قربونت برم!!! تعجب چرا مامان؟ بعداً واسم توضيح بده!!!!!

اینم کیک باب اسفنجی تقدیم به آقا آرین هورا

 

 

خیلی دوستت دارم پسر مهربون و با احساسم  كه نسبت به همه چيز واكنش نشون مي دي عشقم ماچماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)