آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

کوچولوی زبل و باهوش مامان و بابا

1392/11/13 0:27
نویسنده : مامان
591 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسلم از زمانیکه خیلی خیلی کوچولو بودی...از همون زمان تولدت خیلی باهوش بودی عزیزممژه همیشه به اطرافت با دقت نگاه می کردی نسبت به تغییر محیط و اطرافیانت واکنش نشون می دادی خیلی زودتر از همسن و سالات نزدیکانت رو شناختی خدارو هزار بار شکر می کنم که پسری مثل تو دارم امیدوارم سعادتمند باشی ستاره ی زندگیم فرشته 

همیشه توی بغل بودی و روی زمین نمی موندی هیچوقت توی carear نموندی و وقتی گریه می کردی گریه و با هیچ چیزی آروم نمی شدی می ذاشتیمت لای پتو و دو نفر دو سر پتو رو می گرفتن و تابت می دادن تعجب !!! همیشه واسه من عجیب بود که چطور فقط به سخت ترین شیوه ها آروم می شی سوال آخه چه جوری توی اون سن و سال که یه وجب بودی فرق گهوارتو با پتو می فهمیدی گلمسوال!!!!!!!!!نیشخند

نمی دونم بعضی ها هم می گن کم خوابی هم دلیل بر هوش بالای نوزاد می تونه باشه ؟! ابرو هيچوقتم شيشه ميشه يا پستونك نگرفتي و شير خشك رو هم حتي حاضر به امتحان كردنشم نشدي آخه خيلي زبل بودي جيگر! چشمکشب ها تا صبح شیر می خوردی و هر نیم ساعتی یه بار بیدار می شدی تا یک سال و نیم این روال ادامه داشت, به شدت کم خواب بودی و اصلاً خسته نمی شدی و هیچوقت خمار نبودی کلاً ماشاءاله همیشه تیز بودی و پدر من و بابایی طفلی رو درآوردیچشمکاوه!!!!

 

فرشته باهوش من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دانیال
30 دی 92 20:25
سلام مامان عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات ندارم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
مامان آرين
1 بهمن 92 9:56
ممنون از شما باشه حتماً.