آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

آرین و هم بازیای دوست داشتنیش

1392/12/20 21:14
نویسنده : مامان
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ملوسک من .... دلبرکم..... پسر گلم ..... عشق خواستنی من

 

 

یه مدته سر مامان بی نهایت شلوغه و واقعاً وقت نشستن پای کامپیوترو نداره عزیز دلم , توی شرکت... توی خونه....همه جا سرم شلوغه و نزدیک عیدم که هست دیگه یه وقتی هم گیر میاریم من و بابایی باید بریم خرید البته با تو یکمی سخته چون می خوای خودت راه بری دست می زنی این ور و اونور منو و بابا احسانم حسساسس!!!!!!!! فقط این نیست که گلم هر جا که دلت می خواد می ری و می گی به من کار نداشته باشید خلاصه تابلویی می شیم واسه خودمون نیشخند ما دنبال تو و تو هم جیغ که بهت دست نزنیم !!!!!!!!!!! نیشخندتعجب

 

 

سال 92 سال خوبی بود .... چقد زود گذشت ....سال سختی هم بود برای من و بابایی , چون واقعاً وقت سر خاروندن نداشتیم ولی الان که می بینم همه برنامه هامون به نتیجه رسیده و موفقیت آمیز بوده لذت می برم و خدا رو شکر می کنم.... بابت تو هم سال سختی داشتیم عشق نازم.... چون از ابتدای سال که تازه وارد دومین سال زندگیت شده بودی غذا خوردنت بد شده بود و من و بابایی خیلی بابت این موضوع غصه خوردیم ناراحت از شیر گرفتنتم خیلی سخت بود گل قشنگم خیلی با استرس بود ولی بازم خدا ور شکر به خیر گذشت....خوابم که نداشتی تا همین یکی دو ماه پیش ولی الان بزرگتر شدی بهتر شدی عاقل تر شدی همه چیزتم بهتر شده ولی خوب هنوز یکمکی اذیتمون می کنی که باشه.......عیب ندارهچشمکمژه اینا هم می گذره هنوز خیلی چوچولویی نی نیه منلبخندقلب

 

امروز ظهر پارک شهرک نفت.... آخ هوا چه گرم شده بود....

 

آرین من ...دو سال و چهل و شش روزه

 

 

 

 

 

 

 پنج شنبه گذشته من و بابایی رفتیم واسه تو پسر گلمون خرید کردیم  لباسای خشگل و اسباب بازی و بازی فکری (عشق بابایی بازی فکری و تست هوش و کتاب متاب خریدنهمژه)... جمعه هم نینا و باپا (سینا و پارسا) اومدن خونمون که با اومدنشون دنیا رو به تو دادن جوجویی من ....

اینم یادگاری از اون روز شما

 

 

 

 

  اینجا هم طبق معمول آب بازی و ماهی گیری...

 

 

اینم ماشینی که تازه خریده بودیم و اون روز خبابش کردین وروجکا چشمک

البته فدای سرتون قلبلبخند

 

 

عسلم از وقتی مامان شدم بیشترین لذت رو از خرید کردن واسه ی تو می برم ...جمعه بعد از ظهر با خاله الهام رفتیم سیتی سنتر زیتون , اولین باری بود که من و خاله بدون تو و سینا می رفتیم جایی ... اون شب فقط واسه خودم خرید کردم و واسه تو هم یه برج مکعب گرفتم بعد شما اومدین دنبالمون که شام بریم بیرون و شما رو هم ببریم پارک ... تو توی بغل بابا خوابت برده بود عزیز مامانخواب, هوا هم خیلی سرد بود , شب قشنگی بود به من خیلی خوش گذشت رفتیم پارک جزیره و من سینا رو بردم تا بازیای عجیب غریب اونجا رو امتحان کنه چقد همه چیز خنده دار و باحال بود...لبخندتعجبنیشخند

مثل اینکه این مکعبای رنگارنگ تونستن توجه شما رو یه چند دقیقه ای جلب کنن !!!!

 

0049.gif

 

 قربون اون تمرکز کردنت ناز نازی منبغل

 

 

اینم  بهار خشگل عمهماچماچماچ

 

 

قربون شما فرشته های کوچولو  

 

بهار جون یک سال و دو ماه....آقا آرین دو سال و چهل و پنج روز

 

این عکستونو خیلی دوست دارم فرشته ها قلبقلب

 

 

چند تا عکسم به خاطر خاله مهتاب مهربون که خواسته آرینو در حال غذا خوردن و خراب کاری ببینه!!!!!!

 خاله جون ببین غذایی که مامان درست کردو نخوردم گفتم نون بخورم و گاهیم حال می ده اینور اونور پرتاب می کنم!!!!!نیشخند مامانم که از کارام سر در نمیاره تعجبنیشخند

 

 

 

 

 

هروقت غذا می خورم مامانم باید یه آشپزخونه تکونی حسابی بکنه ... می دونین که به من می گن آرینعینک

 

 

راستی خاله وقتی مامانم عکس می گیره ,  من خیلی زرنگم توی دوربینو نیگا نمی کنم یا یه ژستی می گیرم که عکسمو خراب کنم!!!!!!!!! نیشخند تعجب

 

 

دیگه کثیف کاری بسه پاشم برم!!!

 

 

 

راستی مسواک زدنم خیلی دوست دارم چون خمیر دندونش خیلی خوشممزهخوشمزهنیشخند

 

 

 

راستی بعضی وقتا می رم بالا کارای خطرناک می کنم آخه شیطون گولم می زنه ... هی بهش می گم بورو بورو ولی گوش نمی کنه که !!!!!!!عصبانینیشخند

 

 

ولی خودمونیما سر قابلمه نشستن و خوردن چه حالی دادخوشمزهنیشخند

 

 

خندهخندهخنده

 

 

خیلی دوستت دارم پسر نازم ... با تمام وجودم عاشقتم .... هیچ وقت از شیطنتات عصبانی نمی شم روزی هزار بار می بوسمت و بغلت می کنم از وجود تو , از دوست داشتن تو قدرت می گیرم و هیچ لذتی بالاتر از این نیست خدارو شکر که من و بابایی تو رو داریم پسر مهربون و با احساسمقلب

plaatjes-20 (15). GIF

پسندها (1)

نظرات (38)

مریم مامان آرین
16 اسفند 92 12:15
عزیزم هرکاری هم که میکنه ولی خیلی چهره باشخصیتی داره
مامان
پاسخ
ممنون عزيزميه عالمه بوس واسه آرين جون ناز شما
مامان ریحانه
17 اسفند 92 0:19
عزیزکم انشالله همیشه بهت خوش بگذره و همیشه شادی کنی غذای توی قابلمه هم نوش جونت
مامان
پاسخ
مرسي خاله جونم
الهه مامان مبین
17 اسفند 92 11:35
ای جونم عزیزدلم . وای دوستم چقدر بچه ها کارهاشون شبیه همه . ما که میریم بیرون مبینم همیشه مخالف حرکت ما حرکت میکنه . همین که از ماشین پیاده میشیم یه آدم دیگه میشه . توی خونه همش بالای اپن آشپزخونه ست . دائم از گوشه تی وی میگیره و تکون های بدی بهش میده الانه که بیوفته پایین ما همیشه دوستون داریم عزیزم . آرینم رو ببوووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
مرسي الهه جونمآره عزيزم توي عكسا نگا كني مشخصه تي وي ما چقد رفته بالا از دست اين وروجكاي خوردني
پریسا
17 اسفند 92 18:23
خداحفظت کنه وروجکموافقم باحرف آخرت هم مامانی
مامان
پاسخ
مرسي خاله جونم
مامان بردیا شیطون
18 اسفند 92 9:16
فداش بشم ......با این شیرین کاریش...... افرین خوشگل باهوش من که عاشقتم خوش تیپ.......
مامان
پاسخ
خدا نكنه عزيزمما هم عاشق برديا جونيم
مامان بردیا شیطون
18 اسفند 92 9:17
تو که گفتی: نقاش نیستی. . . !؟ پس چرا به تو که فکر می کنم، دنیایم رنگـــــــــی می شود . . . !! █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤ ♥♥______$$$$$_______$$$$$______♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$♥$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥______$$$$$$$$$$$$$$$$$______♥♥ ♥♥________$$$$$$$$$$$$$________♥♥ ♥♥__________$$$$$$$$$__________♥♥ ♥♥___________$$$$$$$___________♥♥ ♥♥____________$$$$$____________♥♥ ♥♥_____________$$$_____________♥♥ ♥♥______________$______________♥♥ █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤
مامان
پاسخ
الی مامی آراد
18 اسفند 92 17:33
ای وروجک اون بالا چکار میکنی کنار گاز خطرناکه عزیزم عکسهاتون خیلی خوشگل بود
مامان
پاسخ
همش كاراي خطرناك مي كنه اين ني نيه ما چشماتون خشگل مي بينه عزيزم
مامان باران
20 اسفند 92 14:07
سلام ارين جون خيلي عكسات خوشگله شيطون دست مامان ي هم درد نكنه كه بروزشون ميكنه واسه پسمره خوشگل انشاالله 1000 سال زنده باشي در كنار بابا و مامان عزيزم
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهسا خیلی خیلی دوستت دارم
لیلا جواهری
20 اسفند 92 17:55
سلام عزیزم . از آشناییتون خیلی خوشحالم. وبتون خیلی قشنگه. خدا آرین جون رو هم برای شما نگه داره عزیزم. من حتما لینکتون میکنم. خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم باعث افتخار و خوشحالیه منو آرین جونه که دوستای خوبی مثل شما و دو تا پسر نازتون داشته باشیم
مامان آرشین
21 اسفند 92 10:55
سلام مرسی که به ماهم سرزدید.چه پسر نازوگلی........ماشالله....خیلی ماهی عزیزم
مامان
پاسخ
سلام خواهش می شه ! مرسی عزیزم
مرجان مامان آران و باران
22 اسفند 92 1:01
عزیز دلممممم قربونت برم شیطون خوشگلمممممممممممم
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله مرسی
پگاه مامان آرتین
24 اسفند 92 12:35
عزیزم عاشق قیافه نازوباحالتم خیلی شبیه پسرمییییییی
مامان
پاسخ
مرسي خاله پگاه منم عاشقتونم
نازيلا
24 اسفند 92 14:37
قربونت بشم كه روز بروز شيطونتر و خوردني تر و ملوس تر مي شي
مامان
پاسخ
مرسي خاله نازيلاي خودم
الهه مامان مبین
25 اسفند 92 1:00
ما هم دوستون داریم دوست جونم آرینم رو ببووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
مبین فرفری
25 اسفند 92 7:48
عزیزم چه عکسهای قشنگی و پیشاپیش عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشید
مامان
پاسخ
مرسي عيد شما هم مبارك
مامان بچه ها
25 اسفند 92 20:33
سلام,چه پسرنازی,چه عکسای قشنگی وب قشنگی دارین,به ماهم یه سربزن,بالینک موافق بودی خبرم کن
مامان
پاسخ
سلام ممنون عزيزم، چرا كه نه؟ خوشحال مي شم
مامان امیرارسلان
28 اسفند 92 0:10
من با افتخار شما رو لینک میکنم
مامان
پاسخ
به جمع قشنگ دوستان خوبم خوش آمديد عزززززززززززززيزم
الهه مامان مبین
28 اسفند 92 1:04
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌کنه،.. سال رو ، ماه رو روزها رو ، هوا رو ، طبيعت رو ، ولي فقط يک چيز کهنه ميشه که به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه ، اونم دوستيمونه ...... اميدوارم عيد با شکوفه هايش، بهار با گلهايش و سال نو با اميدهايش بر تو دوست عزیزم مبارک باشد .
مامان
پاسخ
دوست عزيزم از توصيف زيبا و تبريك دلنشينت بي نهايت ممنونم خدا رو شكر مي كنم كه دوست با محبتي مثل شما دارم سال نو رو به خانوداده ي پر مهرتون تبريك مي گم و آرزوي بهترين ها رو براتون دارم عزيييييييييييزم
پریسا
28 اسفند 92 23:01
سال نومبارک امیدوارم سال 93 سال برآورده شدن تک تک آرزوهاتون باشه،همواره موفق باشیدوتندرست
مامان
پاسخ
ممنون پريسا جونم براي شما هم آرزوي بهترين ها رو دارم عزيزم
رها مامان راستین
29 اسفند 92 16:53
سلام دوست خوبم سال نو مبارک مرسی سر زدین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مامان
پاسخ
ممنون عزيزمبه جمع پر مهر دوستان وبلاگي ما خوش آمديد
مامان آروین
1 فروردین 93 13:37
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
مامان
پاسخ
ممنون از تبريك و دعاي زيباي شما، اميدوارم سال جديد سالي سرشار از عشق و مهربوني و شادي باشه عزيزم
الهه مامان مبین
3 فروردین 93 3:10
سال نو مبارک دوست عزیزم
مامان
پاسخ
عيد شما و مبين ناز منم مبارك باشه عزيزم
مامی رادین
4 فروردین 93 15:00
سلام سال نو مبارک هزار ماشالا به این پسر ناز خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم ودوست بشیم به ما سر بزنید
مامان
پاسخ
سلام عزيزم، سال نو شما هم مبارك آرزوي لحظات شاد و شيرين رو در سال 93 براي شما و همه ي دوستان با محبت وبلاگي دارم با افتخار لينك شديد عزيزم
مامی رادین
5 فروردین 93 12:06
سلام عزیزم مرسی به ما سر زدین شما هم با افتخار لینک شدین جوجوتم از طرف من ببوس
مامان
پاسخ
مرسي خانومي
مریم مامان آرین
5 فروردین 93 13:13
سالی سرشار از کامیابی برایتان آرزومندم
مامان
پاسخ
منم همينطور گلم
مامان یزدان
6 فروردین 93 8:23
نوش جونت عزیزم.
مامان
پاسخ
مرسي خاله ي مهربونم، بووووووووووووووووووووووووس واسه يزدان جونم
مامان یزدان
6 فروردین 93 8:24
با افتخار لینک شدید.
مامان
پاسخ
خوشبختم عزيزم، شما هم همينطور
آجی مهدیه
6 فروردین 93 11:47
سلام آرین جون خاله عیدت مبارک شیطناتم مبارک مامان ارین عید تو هم مبارک عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون عزييييييييييييييييييييييزم
آجی مهدیه
6 فروردین 93 11:47
واقعأ از شیطنتای گل پسرت لذت بردم کلی بهم حال داد خصوصأ اون آسپزخونه تکونی رو خوب اومدی
مامان
پاسخ
قربونت برم مهديه جونم
نازيلا
6 فروردین 93 13:45
الهي فدات بشه خاله خششششششششششششششگل شيطونم
مامان
پاسخ
مرسي نازيلا جونم
آتنا مامان رادوین
6 فروردین 93 18:27
سلام مرسی که وبلاگ ماسرزدید ما شما رولینک کردیم
مامان
پاسخ
مامی پوریا
7 فروردین 93 15:33
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم، همچنين براي شما آرزوي لحظات شيريني رو در سال 93 دارم
پگاه مامان آرتین
8 فروردین 93 16:23
زندگى كن و لبخند بزن به خاطر آنهايى كه از نفست آرام ميگيرند و به اميدت زنده هستند و با يادت خاطره ميسازند. نميدانم در زندگيت "بهترين" چگونه معنا ميشود من همان بهترين را برايت آرزوميكنم...سال نو مبارک
مامان
پاسخ
سال نو شما هم مبارك دوست خوبم هزار تا بوس واسه آرتين نازم
مامان باران
10 فروردین 93 11:44
سلام آرين جون خيلي وبلاگ خوشگلي داره خاله دست گل مامانت درد نكنه مامان آرين مرسي كه به وبلاگ باران اومدي و نظر گلت رو گذاشتي بازم به ما سر بز ن
مامان
پاسخ
سلام عزيزم خواهش مي شه، دوستتون داريم
مامان ایمان
14 فروردین 93 15:39
. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ @...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@
مامان
پاسخ
پرهام .مامانش
15 فروردین 93 23:54
سال نومبارککککککککک
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان بردیا شیطون
20 فروردین 93 16:31
فدات بشم عسل خاله ماشالا ......... چه کارایی میکنی عسلم............. ماشالا خیلی باهوشی........................ سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشین
مامان
پاسخ
خدا نكنه خاله مهربونم ممنون دوست عزيزم، براي شما هم آرزوهاي بهترين ها رو در سال جديد دارم
رویا
31 فروردین 93 13:37
عزیزم چه پسمل نازی من از اسم آرین خیلی خوشم میاد واسه همین وبلاگو باز کردم ایشالله همیشه سلامت باشه به منم اگه دوست داشتید سر بزنید
مامان
پاسخ
مرسي گلم، حتماً ميايم پيشتون