آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

تصميم بچه دار شدن و آرین زیباترین هدیه خدا

1392/11/7 16:59
نویسنده : مامان
420 بازدید
اشتراک گذاری

آرین در حال جیغ و داد برای ماهی هاش!!!!

 

 عشق من و بابايي، ما يك سال و نيم بعد از ازدواجمون، زمانيكه دفاعيه فوق ليسانسم تمام شده بود و توي كارم هم جا افتاده بودم خيلي دوست داشتيم يه ني ني داشته باشم متفکرو خدا هم لطف بي پايانشو شامل حالمون كرد و نذاشت زياد منتظر بشيم، يك ماه بعد از اينكه من و بابا احسان تصميم به بچه دار شدن گرفتيم خدا تو رو به ما داد و بي نهايت خوشحالمون كرد نفسمهورا

با اينكه خداوند واقعاً به من لطف داشت كه پدر مادر بي نظير و همسر مهربون و دلسوزي به من داد قلب و اجازه داد توي يه خانواده خوب و سالم زندگي كنم ، همچنين موفقيت هايي كه در نتيجه ي تلاش خودم و لطف خداوند توي ابعاد مهم زندگي بدست آوردم، اين ها همه و همه گوشه اي از لطف پروردگار به من بود اگر انسان تلاش كنه و توي دلشم فقط خوبي و خيرخواهي ديگران باشه بدون شك خداي مهربون درهاي رحمت رو به روش باز مي كنه و آدم رو تنها نمي ذاره فرشته ي كوچولوي منبغل

 با وجود تمام اين لحظات خوب، لحظه اي كه من و بابايي متوجه شديم كه ني ني داريم بهترين و دل چسب ترين لحظه ي زندگيمون بود و هر دومون اشك شوق ريختيم و خدا رو شكر كرديم و اينجوري شد كه وجود تو شد شيرين ترين و بهترين اتفاق زندگي ما نفسملبخند

همون روزي كه متوجه شديم بچه دار شديم شب كه خوابيدم قهرخواب ديدم يه پسر ناز مثل ماه دارم مدام ورج و وورجه مي كرد و بالا و پايين مي پريد ومنو مامان صدا مي كرد حدوداي 5-6 سال داشت و من هم يه حس عجيبي بهش داشتم وحشتناك عاشقش بودم قلب از اون لحظه مطمئن بودم كه پسر بچه خشگل شيطوني كه توي خواب ديدم همين بچه ايه كه توي شكممه و يه لحظه به پسر بودنت شك نكردم و اين بود كه روياي داشتن تو به واقعيت پيوست دلبندمخیال باطل

خداوند مهربان بابت همه نعمت هايي كه به ما دادي سپاسگزارم و خيلي خيلي دوستت دارمقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)