آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

اولین دندونای آرين كوچولوي ما در 5 ماهگي

1392/11/13 7:59
نویسنده : مامان
390 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوب و ماه مامان، یه مدته خیلی اذیتي و بی قراری می کني ، فكر مي كنم بيشتر واسه دندونات و لثه سفت كردنت باشه گل نازم ناراحت شب ها صورتت رو چرب مي كنم و گرم نگهت مي دارم كه راحت تر بخوابي و اذيت نشي ولي مشخصه كه چقدر اذيت مي شي عزيز دلم و من نمي تونم كاري برات بكنمافسوس

 با اينكه دكتر گفت ژل بي حس كننده نزنيم ولي بابا احسان دلش نيومد و واست گرفت ولي تأثير زيادي نداره، خيلي ناراحت مي شيم كه اينقدر اذيتي ولي با خودم مي گم همه بايد اين مرحله رو طي كنن تا آرامش پيدا كنم فدات بشم ان شاءاله زود زود خوب بشي زندگي مامانيناراحت!!! 

مامان توران مهربون هم دو بار آش دندون رو براي پسر گلش درست کرد كه دندونات زودتر دربیاد ناناشیخیال باطل واقعاً دست مامان بزرگ درد نكنه تشویق

 الان توي 5 ماهگيت دو تا دندون پایینت دراومد خدارو شكر كه ما هم خيلي هیجان زده و خوشحال شدیم عزیز دلم هوراولي حالا تا خوب خوب بشي طول مي كشه تو هم بچه سوسول و حساسي هستي بيشتر اذيت مي شي قربونت برم عزيز دلم بغل

 من و عشقم احسان عزيزم خيلي خيلي دوستت داريم پسر نازم قلب

به اميد روزي كه كوچكترين درد و مشكلي توي زندگيت نداشته باشي عزيزم اينا هم به زودي مي گذرهبای بای

 

آرين كوچولو دندوناي جديدت مباركت باشه نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)