آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

آرين 30 ماهه من، سفر به اصفهان

1393/5/14 10:47
نویسنده : مامان
1,829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بستني سوتي من!!!!!!!!!!!!!!!! عااااااااااااااااااااااشقتم جوجويي.............30 ماهه شدي مباركت باشه يدونه پسمل مامان

ني ني شكلك114.gif111.gif ني ني شكلك

سلام به همه ي دوستاي عزيزم و ني نياي نازشون دل منم واستون تنگ شده غمگین ممنون از محبت ها و اظهار لطف و محبت همه شما مهربانان, خيلي خيلي دوستتون دارم محبت بابت تأخیرم از همه عذرخواهی می کنم به خدا تأخيرم از تنبلي نيست غمگین سرم خيلي شلوغ شده هم با كار هم با كلاساي متفرقه فرشته از ساعت 4 هم كه ميام خونه تمام وقتم رو با آرين مي گذرونم و به اون مي رسم كه نبودم واسش جبران بشه من و آقاي همسر كارمون همينه خودمونو وقف آرين و راضي كردنش كرديمآرام من با اين وجود هنوز مي رم سركار عذاب وجدان مي گيرم نكنه مامان خوبي واسه پسملم نيستم!!!! گریه آرينم همش منو مي خواد و مدام بايد كنارش باشم وقتي بازي مي كنه بايد منو ببينه!!!!!!!!بساطي داريم به خدا چشمک ولي خدا رو شكر همه چيز خوبه و  خوشحالم كه دوستاي ماهي مثل شماها رو دارم مي بوسمتون

 

از آغاز عالم تو را دوست دارم

من از عهد آدم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم: تو را دوست دارم

 توي تعطيلات عيد فطر بهمراه دايي داييا (بقول گوگول مامان) زديم به جاده و توي اين گرما پاشديم رفتيم اصفهان!!! چقدر هم شلوغ بود، با همسفرهاي خوبمون واقعاً خوش گذشت و  تنوع خوبي بود پسمل مامان هم خيلي بهتر از قبل شده و كمتر مامان رو اذيت كرد آآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرين عشششششششششقمتشویقبغل

 

باغ پرندگان اصفهان و تصاویر پرندگان زیبا

و شما دوتا که عاشق پرنده ها شدید بهار منم به همه ی پرنده ها سلام می داد!! خندونک

 

 

 

 

 

ابراز احساساست بهار خشجلم بعد از 5 دقيقه دوري از آرينمحبتمحبتمحبتمحبت

اي جااااااااااااااااااااااااااااانمبغل

 

 

 

 

 

 

 

آقا آرين و دايي دايياي مهربونبغل

توي سفر ما رو تحويل نمي گرفتي گوگول فقط دستتو به دايي مي داديغمگین!!!!

آرين و مامانيمحبت

 

 

ميدان امام اصفهان

سفرخانه سنتي نقش جهان

 

و اما آرين گلم توي تير 93 كه دو سال و نصفي شده سنت مي دوني چه كارايي انجام ميدادي و چه بازيايي مي كردي مامان؟

بيا عكساي قشنگت رو ببين تا يادت بياد عسلمبوس

 

نمي دونم واقعاً اين چه علاقه ايه كه به جارو برقي داري و هميشه جزو افراد مورد علاقت اسمشو مي گي!!!!! و هر خونه اي مي ري سريع مي پرسي جارو بقي كاذاس؟خندونک

 

مامان آب بادي بكلم قبي بشم!!!!!!!!

 

جديداً به دوچرخه سواري هم علاقه زيادي پيدا كردي...

 

 

اين عكس شما دو تا گل زيبا متعلق به ماه مبارك رمضان مي شه بوس

 

ای کــه مــــــفهوم غــــــــــــــزل هـــایم تـــویی
معنی هــــــر بــــیت زیــــبایــــــم تــــــویی
در فــــــضای بــــی گــــــــــــران آرزو ها
آرزوی آرزوهــــــــــایــــــــــــــم تــــــویی

 

و اما عشق به گيره و لاك و ........خدا رحم كنه!!!!!!!!

آخه چرا هيچ گيره اي رونمي ذاري رو سر اين دخمل بينوا بمونهعصبانی

 

توي اين گرما ....خونه ي پدربزرگ مهربون و آرين عشق كباب كردن كه كوتاه نميادچشمک

كباب منقل درس بكلم ؟ ميخواي مامان!!!

فرهنگ لغت آريني :

دمپايي: تاتامي     شب بخير: شخبر       بكنم:بكللم       آبميوه: آببيبه     بخورم: بخوللم      بهار: با     سركار: سخا       آهنگ:اوونگ

         :اين جمله رو خيلي دوست دارم تقديم مي كنم به همه ي دوستاي خوبم و تو نفس مامان

من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم؛

زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند ...

پسندها (12)

نظرات (25)

مامان و بابا
20 مرداد 93 15:15
سلام دوست عزیز ممنون از اینکه به ما سر زدید ببخشید دیر جواب دادم یه مدتی بود نمیومد نت کامنت شما رو ندیده بودم با افتخار لینک شدید گل پسر نازی داری خدا حفظش کنه
الهه مامان مبین
20 مرداد 93 18:19
سلام به روی ماهت دوست خوشگلم . اول از همه ماهگرد پسر نازم رو تبریک میگم و امیدوارم 130 ساله بشه . قربون اون عکسای خوشگلت . همیشه به گردش عزیز دلم . وای من اصفهان رو خیلی دوست دارم . خیلی شهر با کلاسیه . عکساتون هم مثل همیشه عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی بود گلم . از راه دور میبوسمتون خیلی زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
الهه مامان مبین
20 مرداد 93 18:20
عزیزای من هستید ر
الهه مامان مبین
20 مرداد 93 18:22
یه دنیا گل برای دوست گلمممممممممممم
مینا
20 مرداد 93 20:38
اییییییییییییی جوووووووووونننننننننننننممممممممممم قربون گل پسری بشم منماشالا هزار ماشالا روز ب روز جیگرتر میشی عشقم همیشه ب گردشو مسافرت خانومی ای جونم فدای دوست مهربونو خوشگلم بشم. تو ی مامان نمونه ای عزیزدلم من میتونم از نوشته هات قلب مهربونتو ببینم
مامان الهام
20 مرداد 93 22:04
عزیزم همیشه به گردش و شادی
مامانی رادین
21 مرداد 93 22:20
سلام عزیزم ماهگردت مبارک باشه عشق خاله همیشه به سفر قربونت برم .مامانی خسته نباشی گلم واقعا هم کار بیرون هم خونه داری دیگه وقت نمیزاره واسه ادم ما که سر کار نمیریم وقت کم میاریم مثل همیشه عکسا عالی بود یه بوس محکم واسه ارین نازم و مامانش
مامان
پاسخ
فدای تو دوست خوب و مهربونم
ღ.آجي مهديه.ღ
24 مرداد 93 11:15
آرین جون عزیز دلم 30 ماهگیت مبارکککککککککککک
مامان
پاسخ
مرسي خاله مهديه مهربونم
ღ.آجي مهديه.ღ
24 مرداد 93 11:15
میبینم که باز سفرهای مارکوپولو شروع شد و ما رو به شگفتی کشوند
مامان
پاسخ
مریم مامي آرين
26 مرداد 93 2:07
ماشالا آرین جون عزیزم چه بزرگ شدي خاله !ضمنا بهار خانومي رو هم از الان عاشق خودت كرديقربون عکسای خوشگلت خاله جون ..خلاصه به مامان گلت بگو ما گرفتاري سرمون نميشه دلمون واستون تنگ ميشه تقديم به روي ماه آرين و مامان گلش
مامان
پاسخ
مرسي خاله جوندل ما هم واستون تنگ مي شه چشم به مامانم مي گمدوستتون دارم
مامان بردیا شیطون
26 مرداد 93 11:35
جووووووووووووووووووووووووونم 30ماهگیت مبارک عسل خاله..... ایشالا همیشه به تفریح باشین و حسابی بهتون خوش بگذره خوش گذشت خاله چه کارایی می کنی خاله........... فدات بشم که چقدر تو شیرینی
مامان
پاسخ
مرسي خاله مهربونمخيلي مهربونين دوستتون دارم برديا كوچولو رو ببوسيد
مامان شهلا
1 شهریور 93 16:24
واااااااااااایچه عکسای خوش مزه ای من که عاشق اون عکس مادرو پسری شدم
مامان
پاسخ
قربونت برم شهلا جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 شهریور 93 17:27
سلام عزیز دلمم ببخشید دیر سر زدممم 30 ماهگی خوشگل جیگر مبارککککککککک همیشه به سفر و شادیییییییییی میبوسمتوننننننننن
مامان
پاسخ
مرسي مرجان خانومي عزيزم اين چه حرفيه خواهش مي كنم
مامان فریده
2 شهریور 93 19:42
سلام عزیزم خوبی اومدی شهر ما خوب خبر میدادی در خدمت باشیم خیلی عکسها قشنگ بودن پسری را ببوس از طرف من
مامان
پاسخ
اي جان شما اصفهاني هستيد؟واقعاً شهر قشنگي داريد خوش بحالتونمرسي از لطفت عزيزم
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 19:26
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
فروغ
14 شهریور 93 16:47
سلام .٣٠ماهگيت مبارک آرين جون ان شاا.. هميشه زنده باشي هميشه به سفر و شادي عزيزم هزار ماشاا.. پسر خوشگلي داريد روي ماهشم از طرف من ببوس ماماني به ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم و اگه دوست داشتيد با هم دوست بشيم
مامان
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از محبتت چشم حتماً ميام
پگاه مامان آرتین
20 شهریور 93 2:28
همیشه به سفر خانمی.30 ماهگیت مبارک گلم.چه عکسای قشنگی ببوسش مامانی.ماشالا خودتم خیلی نازشدی بگو پسری به کی رفتههههههه
مامان
پاسخ
فداي تو پگاه جونم
مامی پارساوپریا
20 شهریور 93 21:05
وای چقد لپای این پسملی شما گل انداخته ای جونم دلم میخواد لپشو بچینم جشن تولد پارسا بوده خوشحال میشم از عکساش دیدن کنید.
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم الان ميام
مريم مامان آرين
21 شهریور 93 0:15
سلام كجاست آرين باشخصييت پيداش نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟كجايين خانومي؟
مامان
پاسخ
به زودي گلم
مامانی معین
7 مهر 93 11:26
جانم عزیزمی گل پسر همیشه به گردش آقا پسر خوش تیپ
مامان
پاسخ
مامانی رادین
19 مهر 93 22:15
سلام خانومی نیستی کجایین ؟ارین گلم خوبه دلمون براتون تنگ شده
مامان
پاسخ
مرسي عشقمتأخيرمو ببخشيد خيلي درگيرمدوستتون دارم
پگاه مامان آرتین
22 مهر 93 9:24
عزیزم خوبید کجایید.پسرگلمون خوبه. عاشقشم خیلی شبیه آرتین منه.وسایلشون واسباب بازیاشونم خیلی شبیه.ببوسش خوشگل پسرو
مامان
پاسخ
سلام پگاه جان،خوبيم مرسي عزيزم از لطفتون ،منم عاشق آرتين جونم آره واقعا به هم شبيهنخيلي دوستتون دارم
ღ.آجي مهديه.ღ
6 آبان 93 17:38
سلام عزیزم بازم نیستی که؟ نکنه باز مارکوپولو شدین؟؟؟ هووووم
مامان
پاسخ
فدای تو میام به زودی گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
8 آبان 93 19:49
قربووووووووووووووووووونت بشم ایشالله همیشه به سفر چه جاهای خوشگلی رفتی چه مادر و پسر خوشگل تریییییییییییییییی امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید بوووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف دارین
مادر بزرگ
21 آبان 93 8:47
سلام وب خیلی خوبی دارید لینگ کردم دوست داشتید شما هم لینگ کنید خوشحال میشم
مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم،ممنون از لطفتون،حتما باعث افتخاره