آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

آخرین ماه از فصل بهار

1393/4/6 10:15
نویسنده : مامان
1,488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  فرشته ي مهربون و كوچولوي من ....

ببخش مامان جون كه با تأخير ميام ولي من بي گناهم عشقم، ماشالا شما اينقد شيطون و فضول شدي كه ديگه وقتي واسه اينترنتو و آپ كردن نمي ذاري مگر زمانيكه تو خواب باشي كه منم مثل شما لالا تشريف مي برم اين از اين!!!! حالت دوم كه تنها راهه زمانيه كه سر كار بخوام استراحت داشته باشم به وبلاگ شما و دوست جوناي خشگلت سر مي زنم و واست مطلب مي ذارم  عزيز دلممحبت

خوب يك ماه شيرين و دلنشين ديگه در كنار تو كوچولوي دوست داشتني سپري شد و من الان اومدم خاطرات و عكس هاي قشنگ 29 ماهگيتو اينجا ثبت كنم گلم. اواسط ماه بود كه بهمراه كسايي كه خيلي دوسشون داريم و از بودن باهاشون لذت مي بريم  به سد كرخه رفتيم و يك روز و نيم اونجا خوش گذرونديم  و بعد از اون به رودخانه ي زيباي دز رفتيم و تا تونستيم آب بازي كرديم جاي بقيه عزيزانمون خالي بود محبت

 زيبايي سد كرخه از دريچه ي دوربين زیبا

 

محل اقامت ما ويلايي بسيار زيبا و دنج...

 

عسل من توي محوطه ي ويلا

 

 كه خيلي هم ناز ميكرد و هرچي اصرار مي كردم توي دوربينو نگاه نمي كردزیبا

 

 

 

  

 

 

بيا ماچت كنم داداش پاشا......خيلي دوست دارم من

قربون مهربونيات عزيزم

آخ يه جا آب ديدين مگه حالا ول مي كنيد!!!!!!

موهاي منو ببين عمه خشمله؟!!!!

 

متأسفانه از بقيه سفر عكس ندارم مامان ، چون فقط خواستيم خوش بگذرونيم و همش توي آب بوديم  به شما گلاي قشنگ خيلي خوش گذشت چون يه جاي جديد رو تجربه مي كرديد و با هم بوديد و هر كاري دوست داشتيد كرديد خلاصهچشمک

مهم ترين و زيباترين تغيير رفتاري شما توي اين ماه اين بود كه شروع به گفتن جملات كوتاه كردي كلمات رو اونقد بامزه ادا مي كني و جمله هاي كوتاهت اينقد شيرينن كه مي خوايم درسته قورتت بديم . خلاصه مامان ، اينم بگم كه ديشب براي اولين بار تلويزيون تماشا كردي و  علاقه نشون دادي كه جاي بسي اميد است!!!!!!!

 علايق جوجه طلايي به روايت تصوير

 

همچنان علاقه ي زيادي به ارتفاع و شمع و انواع شمعدوني

 

خاموش و روشن كردن لامپ ها

 

 

سرسره بازي

 

عطر و ادكلن و لوازم آرايش (تمام لوازم آرايش مامانيو داغون كردي وقتي دارم مي آرايشم  پابه پاي من تند تند آرايش مي كني كه از من كم نياري)

 

نقاشي كردن

 

 دست شستن و مسواك زدن

(اين ماه بيشتر توي اين حالت بودي و از خيس كردن لباساتو و آب بازي لذت مي بردي)

 

به اين ني نيه

 

به مهموني رفتن

 

 

به سينا جون

 

 به يگانه جون

 

و همينطور به بستني سوتي، تاب بازي، سي دي هاي شعر كودكان، خيلي خيلي علاقه داري پسرم.

اينجا هم كه ياد ني نيگيات افتادي گلم  الان خيلي بيشتر از اون موقع از كالسكه خوشت مياد!!!!

 

چند تا كلمات فرهنگ لغت آريني

تخم مرغ: اوبوم بوم

نمي خوام: مي مي خوام

سرسره: عببه

خميردندون: خندودو

عكس 15 ماهگي گل مامان

ایمان دارم که قشنگترین عشق، نگاه مهربان خداوند به بندگانش است، پس من تو را به همان نگاه می سپارم و می دانم تا وقتی که پشتت به خدا گرم است تمام هراس های دنیا خنده دار  است....

پسندها (9)

نظرات (30)

مامان الهام
10 تیر 93 11:04
ای جووونم همیشه به گردش و تفریح ماشالله روز به روز شیرینتر و خوردنیتر میشه آرین جووونم
مامان
پاسخ
سلام الهام جان مرسي از لطفت عزيزمآراد عزيز منو ماچش كن يه عالمه
مامانی رادین
10 تیر 93 11:35
سلام خانومی چه عجب خوبه ماهی یه بار میای یه سلامی میدی قربون ارین خوشگلم همیشه به سفر معلومه خیلی خوش گذشته به به چه ویلایی قربون فضولی کردنات پسملی این عکس اخری خیلی بانمک بخورمت من مامانی خواهشا زودتر بیا اپ کن همه به من میگن شما از ما بدتری
مامان
پاسخ
سلام عزيزم، قربونت برم دوست خووبمبه خدا وقت نمي كنم عزيزم همينا رو هم به زور مي ذارم ولي سعيمو مي كنم گلمرادين گل منو ببوس گلي خانوم
الهه مامان مبین
10 تیر 93 21:58
همیشه به گردش دوست نازم . به به چه عکسای خوشگلیییییییییییییییییییییییی . همیشه خوش باشید عزیز دلم
مامان
پاسخ
مرسی الهه جونم قربون تو و مبین عزیزم که اینقد با محبتید
الهه مامان مبین
10 تیر 93 22:00
قربون اون عکسای خوشگلت آرین نازممممممممممممممممممممممم
مامان
پاسخ
فدای تو
مینا
12 تیر 93 19:29
همیشه ب گردش دوست مهربونم وای وای این آقاخوشگله رو ببین چقد خوشتیپ شدی ماشالا عشقم البته ازقیافت شیطونی میباره هااااااااا شاد باشی مهربونم
مامان
پاسخ
سلام مينا جون مرسي از محبتت عزيز دلم
مریم
14 تیر 93 10:51
سلام عزیزم همیشه به گردش وشادی باشینچقدر آرین جون ناز و بزرگ شده ماشالله راستی عزیزم با عمه ها و خانوادشون بودین؟
مامان
پاسخ
سلام مريم جان، مرسي عزيزم لطف داري دوست مهربونمبا خانواده ي خودم بوديم (دايي خاله و ....)خانواده همسرم نتونستن بيان ولي آرين عاشق عمشه
پگاه مامان آرتین
14 تیر 93 15:13
عزیزم چه جای قشنگی.راستی دوستم شما کجایی هستید؟؟؟ عکسای پسری همگی عالی وناز.ببوسش این پسرخوشگل منووووووووووووو
مامان
پاسخ
قربونت برم پگاه جونماهوازي هستيم ما گلم،9 سالي تهران زندگي كرديم دوباره برگشتيم اهواز اومدي اينورا به ما هم سر بزن آرتين منو بچلونش
مامان فریده
14 تیر 93 15:52
چه عکسهای قشنگی بابا عکاس باشییییییییییماشالا ارین مردی شده واسه خودش هااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
چشمات قشنگ مي بينه فريده جونآوا دخمليمو ماچ كن عزيزم
پدر و مادر آروین کوچولو
14 تیر 93 20:31
قربووووووووووووووووووون عسلچه خووووودم همیشه شاد باشید و سلامت
مامان
پاسخ
قربون محبتاي شما عزيز دلم
نى نى عسلك
15 تیر 93 1:29
چه منظره قشنگي!اين شازده پسر خيلى قيافه دوست داشتني داره ماشالا.
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم، لطف داريثنا گلمو ببوس
پریسا
16 تیر 93 0:52
سلام،عاااااااااااااااااااااااااالی بود
مامان
پاسخ
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 15:15
جووووووووووووووووووووووووووونم.. همیشه به گردش...... ماشالا شیرین زبونی.... فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
مامان
پاسخ
قربون تو دوست مهربونم
ღ.آجي مهديه.ღ
18 تیر 93 13:52
به نظرم اسم خونواده تونو باید گذاشت مارکوپولو ماشالله همیشه در سفرین و این آرین خاله عجب کیفی میکنه . ایشالله همیشه به خوشی آرین جون عکس 15 ماهگیتو دیدم ای جووووووووووووووونم چه خوردنی و ناناز، دلم میخواست قورتت بدم هوووووووووووووووووم
مامان
پاسخ
تازه از امسال قراره گشت و گذارامون شروع شه حالا حالاها مونده!!!!!!!!قربون تو دوست گل من
ღ.آجي مهديه.ღ
18 تیر 93 13:53
من موندم با این آرین شیطون چجوری تا حالا شمعدونات سالم موندن حالا یه وخت افتاد شکست نندازی گردن منااااااااااااااااا . من از الان دارم غصه میخورم با اومدن صدرا چقدر از وسایلمو باید جمع کنم
مامان
پاسخ
آره عزیزم خیلی سختت می شه, آرین تمام مجسمه هامو شکوند گلامو نابود کرد تازه کلی حواسم بود!!! قلبون نی نی صدرایی کی بشه دنیا بیاد به سلامتی عشقم
پگاه مامان آرتین
22 تیر 93 13:41
کجایییییییییید؟؟؟
مامان
پاسخ
زير سايتون عزيزم
مامان مریم
23 تیر 93 14:29
hamishe be khoshi...khosh begzare gol pesar
مامان
پاسخ
قربون شما عزيزم
شیداویاشا
25 تیر 93 13:11
سلام دوست جونم من مامان پانته ا هستم http://pani88.niniweblog.com/ این هم ادرس سایت هنریم هست خوشحال میشم بهم سربزنی و منو لینک کنی http://www.tar-o-pod.com/ http://www.karedast.ir/
مامان
پاسخ
حتماً خانومی
پدر و مادر آروین کوچولو
26 تیر 93 17:09
عزیییییییییییییییزم از دیدن عکسای خوشگل و کارای جدیدت لذت بردم ایشالله همیییییییییییییشه لبات خندون باشه و دائم با مامان و بابا و فامیلای عزیزت به گردش و تفریح خیلیییییییییییییییییییییییییی دوست دارم پسر خوشگل و با نمکم
مامان
پاسخ
قربون تو دوست خوبمآروین ناز و مهربون منو ببوس
مامان بردیا شیطون
26 تیر 93 22:57
الهی آن شب که همه قرآن به سر می کنند ما را توفیق بده قرآن را به دل کنیم.
مامان
پاسخ
آمین یا رب العالمین
مامان بردیا شیطون
26 تیر 93 22:57
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
مامان
پاسخ
نیلوفر
27 تیر 93 14:33
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
پگاه مامان آرتین
31 تیر 93 9:58
هم استانی کجایی عکس پسرمون بذارلطفا .دلمون تنگ شده
مامان
پاسخ
اي جانم دوست خشگلم... به روي چشم
مامان يزدان
31 تیر 93 10:27
چه زيبا
مامان
پاسخ
آرزو - مامان آرمینا
1 مرداد 93 12:27
همیشه به گردش و تفریح و بازی و آب بازی . قربون آرایش کردنت خاله جوونی. قربون کارای بانمکت تاج سر
مامان
پاسخ
عزيز دلمي لطف داريد
مامانی رادین
3 مرداد 93 14:51
برای ارین گلم و مامانیش دلمون براتون تنگولیده
مامان
پاسخ
قربونت برم عزيزم به زودي آپ مي كنم قول مي دم
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 11:16
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
مامان
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم
ღ.آجي مهديه.ღ
13 مرداد 93 8:43
چرا آپ نیستی؟؟؟؟
مامان
پاسخ
به زودی گلم
مامان و بابا
13 مرداد 93 14:30
سلام دوست عزیز ماشالا پسر ناز و خوشگلی داری خدا حفظش کنه ممون از حضور گرم و نظر پر مهرتون با افتخار لینک شدید
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم,باعث افتخاره
مامان رادین
18 مرداد 93 15:48
کجایی تو دختر؟بابا دلمون براتون تنگ شده
مامان
پاسخ
فداي تو دوست خوبم
پگاه مامان آرتین
19 مرداد 93 16:58
کجایی خانمی چرا وب پسریو به روز نمی کنی
مامان
پاسخ