آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

27 ماهگي گل من و شيطنت ها و شيرين زبونياش...

1393/2/9 10:37
نویسنده : مامان
1,988 بازدید
اشتراک گذاری

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم...

 

 

هورا27  ماهگيت مبارك گل منهورا 

 

 

 

قلبچه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که همه دنیای من شدیقلب 

 

 

 

 

پسر كوچولوي من 27 ماهه كه با ورودت به اين دنيا زندگي من و بابايي رو زيباتر و شادتر كردي قلب نازنين ترينم لحظه لحظه ي اين 27 ماه براي من عاشقانه سپري شد چراكه بزرگترين عشق رو....مادر شدن رو با تو تجربه كردم، همه ي خاطراتت... لحظه ي تولدت... اولين باري كه تو رو در آغوش گرفتم...شير خوردنات....اولين جداييمون كه چقدر غم انگيز بود.... اولين روزي كه راه رفتي... اولين خنده هات و حالا شيرين زبونيا و شيطنت هاي قشنگتو واسه ي هميشه روي آينه قلبم ...توي ذهنم حك مي كنم تا هرگز فراموش نكنم كه خدا با آفريدن تو و هديه دادن تو نعمت رو بر ما تمام كرد...به خاطرم مي سپارم پسر نازم .. هستي زيباي من...... ممنونم پروردگارم ... ممنونم كه اجازه دادي با آرينم زندگي كنم قلب

  

گل مامان حالا ديگه همه ي كلمات رو بلدي و با زبون شيرينت به لحن كودكانت اونا رو خيلي قشنگ بيان مي كني، هر كلمه ي جديدي كه توي اين مدت مي گفتي مامان و بابا يه دنيا واست ذوق مي كردن و لذت مي بردن بغلعمه و خاله و پدربزرگ مادربزرگ هاي خوبم همشون با هر تغيير تو با هر كلمه ي جديد تو به وجد ميان و ذوق مي كنن...واقعاً شيرين و خوردني شدي عين طوطي همه ي كلمات ما رو تكرار مي كني و با لحن كودكانت كلمات رو خيلي ناز ادا مي كني ،صدات رو ضبط مي كنم كه هيچ وقت از ذهنمون پاك نشه، هر سؤالي كه ازت پرسيده مي شه  محكم جواب مي دي نهنه!!!!!! چند روزه هم كه نچ نچ كردنو تمرين مي كنيتعجبخندونک

 

 

به جاروبرقي كمتر ازقبل توجه مي كني ولي، ولي هنوز نه كارتون نگاه مي كني نه به اسباب بازي علاقه داري تعجب، توي اين مدتم دو بار برديمت آتليه موفق نشديم ازت عكس بندازيم چونكه نمي موندي جلوي دوربين و وقتي اصرار ما رو مي ديدي بدت ميومد همين هفته ي پيش با سينا و پارسا و يگانه و بهار جون همگي با هم رفتيم آتليه كه به هواي اونا جلوي دوربين بموني و عكس بندازي ولي شما، نايستادي شيطونك شاکی جالب اينه كه سه تا ساك وسيله و لباس برده بودم واست بعد از اينكه با شكست برگشتيم خونه ي دايي كلي به وضعيت خنديديم خنده

 

 

از خداوند مي خوام هميشه از چشم بد در امان نگهت داره پسر گل مامان.

 

 

پريشب رفته بوديم خونه ي عمه سحر پيش آراد كوچولو كه عكس هاي قشنگتونو واسه يادگاري مي ذارم واست عزيزمآرام

 

آرين و آراد كوچولو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آراد استقلالي تولدت مبارك عزيزم هورا

 

 

 

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

  عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

 

 

 

 

يه اتفاق مهم ديگه كه توي يك ماه گذشته افتاد اينه كه از پوشك گرفتنت رو شروع كرديم و  تو هم تقريباً خوب و سريع ياد گرفتي عزيز دلم  حالا ديگه يك ماهه كه توي خونه پوشك نمي شي و مي ري دستشويي ...اي جانم اينقده خوبه گل مامان راحت شدي ديگه آرام  

شيطنت هاي آرين 27 ماهه از زبون خودشزبان

سلام به ني ني هاي تپلي و دوستاي خودم مي دونين جديداً مي رم توي كمد مي شينم و يه حسي بهم مي گه بايد لبايس مباسامو بريزم بيرونخندونک(ولي آي كمد رختخوابي بيشتر حال مي ده)

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتي مي خوام يه كار خلافي انجام دهم قيافمو اين شكلي مي كنم !!!!

 

قربونت برم عاشق اين اداهاتم ماچماچ

 

 

 

مي دونين من اينجا چكار داشتم مي كردمسوال داشتم گوشي موبايل مامانمو مي انداختم اينجا كه مي بينين يعني پشت تخت خوابشون!!!!فردا كه مامانم رفت شركت ديد گوشيش نيست و ظهر كه با بابايي اومدن خونه همه جا رو گشتن تا اينجا زير تخت پيداش كردن و من لو رفتمچشمکزبان

 

 

 

 

مامان و بابام نمي دونن تلفنو كجا قايم كنن آخه هر جا باشه حتي قله كوه قاف من پيداش مي كنم و حسابشو مي رسمنیشخند راستي هركس مي زنگه خونه ي ما مامان و بابامو پيدا نمي كنه چون من تلفنو مي كشم عینکچشمک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسرم نازنيم ، زيباترينم

حضور گرم و هميشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گويم

و برايت سال های سال عمر با عزت و برکت خواستارم .

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با شادماني و سلامتي باشد .

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

مامان فریده
9 اردیبهشت 93 14:10
27 ماهگیت مبارک شیطون خااااااااااااان
مامان
پاسخ
مرسی خاله فریده مهربونم,آوا کوچولو رو ببوسید
مریم
10 اردیبهشت 93 0:13
آرین جون ما هم برات سربلندی با شادماني و سلامتي وعزت وبرکت رو از خداوند خواستاریم ..قربون اون خلاف کردنت باشخصیت!
مامان
پاسخ
خاله مریم عزیزم مرسی از دعای خوبتون, دوستتون دارم
خاله مینا
11 اردیبهشت 93 23:36
آخی عزیزم ج کارایی میکنی شیطون بلای من انگار همه نی نیا به خالی کردن کمد ی علاقه خاصی دارنا ممنون ک بهم سرمیزنی خانومی
مامان
پاسخ
بله دیگه خاله به ما می گن نی نی
پگاه مامان آرتین
12 اردیبهشت 93 20:04
عزیزم روزبه روزآقاترونازترمی شه ماشالا.آخه توروچی به تلفن وروجکببوسش عزیزم راستی یک سوال من رمز تولدو به شما دادم اگه فراموش کردم پیام بذارید به خدادیگه حواس ندارم
مامان
پاسخ
خواهش می کنم دوست خوبم
پگاه مامان آرتین
12 اردیبهشت 93 20:06
عزیزم روزبه روزآقاتروشیطون ترمی شه ونازترتوروبه تلفن چی وروجک.عزیزم من رمزپست تولدو به شما دادم بخداحواس پرتی گرفتم شدید بهم پیام بده عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون خاله پگاه مهربونم
مامان الهه
13 اردیبهشت 93 12:02
27 ماهگیت مبارک عزیز دلم . هزار تا بوس برای جیگر خاله
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربونم , منم هزار تا دوستتون دارم
مامان بردیا شیطون
15 اردیبهشت 93 15:37
27ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااارک..... چه جیگری شدی فدات شم عسیسم..... خیلی وروجک شدی...... بردیا هم گوشی منو و باباش رو میندازه زیر تخت و کمد و مبل و..... حسابی بلا شدی عزیزم قربونت برم که چقدر شیرینی
مامان
پاسخ
مرسي خاله جونمقربون بردياي گلم هزار تا بوس واسه ي شما و برديا ي گلم
مامی رادین
17 اردیبهشت 93 0:52
عزیز دلم 27 ماهگیت مبارک باشه قربونت برم با این شیطونی هات شیرین زبونم ایشالا جشن فارغ التحصیلی تو بیایم بهت تبریک بگیم البته اگه زنده بودیم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونواي اين چه حرفيه ان شاالا صد سال ديگه زنده اي خاله مهربونمرادين گلي رو ببوسيد
مامان آراد و آرین
17 اردیبهشت 93 16:40
سلام به مامانی مهربون سلام به آرین جون شیطون ایشالا که همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
مامان
پاسخ
سلام خانومیممنون عزیزم شما هم همینطور, گل های قشنگتو ببوس
ساناز
17 اردیبهشت 93 17:32
عزيزم كوچولوي شيطونه بانمك عزيزم من لينكتون كردم اميدوارم بيشتر بهم سر بزنيم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم, عشق کوچولوی منو ببوسیدحتماً میایم خانومی باعث افتخاره
خاله مینا
17 اردیبهشت 93 17:32
خصوصی خانومی
مامان
پاسخ
مرسی مینای خودم
بهترین بابای دنیا
19 اردیبهشت 93 23:33
ماشالله معلومه پسر بازیگوش و باهوشی دارین، خدانگهش داره براتون. ممنون که به وبلاگ دوقلوهای ما هم سر زدین، با مطالب جدیدتر منتظر بازدید گرمتون هستیم.
مامان
پاسخ
مرسي شما لطف دارينچشم حتماً بازم ميايم پيشتوندوقلوهاي گلمو ببوسيد
الهه مامان مبین
20 اردیبهشت 93 2:07
سلام عزیز دلم . آرین جون خوبه . ببوس عسل خاله رو ما دوستون داريم زیااااااااااااااااااااااااااد
مامان
پاسخ
سلام عزيزم، مرسي الهه جان ، يه مدته آرين كسالت داره ولي الان خدا رو شكر بهتره عزيزم شما هم مبين گلي رو ببوسيد ما هم خيلي دوستون داريم
مامان رادینی
20 اردیبهشت 93 10:18
عزیزم خصوصی تو چک کن
مامان
پاسخ
مرسي گلم
کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
20 اردیبهشت 93 13:00
مبـــآرکه عزیــــزم ..ایشالا 100 سالگیتو جشن بگیری خوشتیپ خان دیگه آرین جون مردی شده برای خودش آفرین به این گل پسری که دیگه یاد گرفته بره دستشویی.. شیرین زبونیات رو عشقه عسلم همیشه سالم و سلامت باشی قند عسل
مامان
پاسخ
مرسي خاله جونمدوستتون دارمداداش آرتينمو ببوسيد
مامان بچه ها
20 اردیبهشت 93 13:21
ممنون از حضورپرمهرت مامان مهربون وای چه آقای نازی هست این آرین خان شما
مامان
پاسخ
چشماي شما ناز مي بينه عزيزم
نی نی سرچ
20 اردیبهشت 93 22:00
دلتون میخواد تو وبلاگتون آهنگ های خاطره انگیز کودکانه پخش بشه؟ آهویی دارم خوشکله / عروسک خوشکل من / معجزه موزارت / گنجشک لالا مهتاب لالا / تیتراژ برنامه رنگین کمان و... شنیدن آهنگ ها، دریافت کد آهنگ ها و راهنمای قرار دادن کدها در وبلاگ شما در این آدرس www.ninisearch.com/niniblogs
مامان نازنين
21 اردیبهشت 93 9:33
چه وبلاگ قشنگي دارين قربون اين پسر خشگل خدا حفظش كنه
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم لطف داريد
شهلا مامان امیرارسلان
21 اردیبهشت 93 14:32
عزیزززززم چقدر شیطون شدی مامان آرین یه ماچ گندش بکن
مامان
پاسخ
ممنون عزيزمشما هم گل پسرو ببوسيد
حکیمه نیک بخت
22 اردیبهشت 93 2:10
27ماهگیت مبارک کوچولوی شیطون مامانی چقدرخوبه که ازلحظه لحظه های پسرت لذت میبری افرین عکساتون هم جامع وقشنگ بود.مرسیییی
مامان
پاسخ
مرسي عزيزملطف داريد،ممنون كه بهمون سر زديد
الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 93 17:42
ولادت حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز پدر رو به شما دوست عزیزم تبریک میگم . همراه با بهترین آرزوهای قلبم
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم، ما هم به شما تبريك مي گيممبين جونو ببوسيد
مامان فریده
24 اردیبهشت 93 10:16
بابای ارین روزتون مبارکککککککککککککک
مامان
پاسخ
ممنونم
مامان بردیا شیطون
24 اردیبهشت 93 18:00
شور عشقت هست در قلبم ای پدر گرمی لبخندهایت هست در ذهنم ای پدر مهربانی هایت همواره در من جاری است ساز آوای صدایت هم همیشه با من است از تو از عشق تو لبریز هستم ای پدر من برای دیدنت با سر دوانم ای پدر زندگی یعنی پرواز در آغوش تو مرگ یعنی من بدون عطر تو
مامان
پاسخ
پدر و مادر آروین کوچولو
25 اردیبهشت 93 0:59
نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن كه دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. روز پدر را با سبدی از گلهای یاس و نرگس تبریك می گم آرین بزرگ مرد کوچکم روزت مبارک
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونم
مریم مامان آرین
27 اردیبهشت 93 13:35
عزیزم دیر به دیر مطلب میذاری از این گل آقای با شخصیت
مامان
پاسخ
چشم سعي مي كنم سريع تر آپ كنم عزيزمعشق منو محكم ماچش كن
♥مرجان مامان آران و باران♥
29 اردیبهشت 93 0:12
ای جانم عزیزممممم خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
مامان ملی و کوروش
29 اردیبهشت 93 9:30
سلام عزیزم وبلاگتون خیلی عالیه عکسای آرین جونم زیبا بود خدا براتون حفظش کنهمن لینکتون کردم
مامان
پاسخ
سلام عزيزم، شما لطف داريناز آشنايي با شما و كوچولوهاي نازتون خيلي خوشحالم
مامان الهام
30 اردیبهشت 93 12:02
27 ماهگیت مبارک گلمممممممممم
مامان
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان بردیا شیطون
1 خرداد 93 17:01
بـعـضـ_____ــی از آدمـ___ــا . . شـ__ـایــ__ـــد ... خـ_ـودشـ__ــون فــوق العــ___ــاده نـبـ__ـاشـ__ــن . . ولـ_____ــی . . بـ__ـودنشــ__ــون تـ_ـوی زندگیـــ____ــــت . . . فــ___ــوق العـ__ـادســـ__ــت . . . !!
مامان
پاسخ
مامان بردیا شیطون
1 خرداد 93 19:23
فدات بشم عسلم
مامان
پاسخ
خدا نكنه خاله
مامان رادینی
2 خرداد 93 19:09
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم.
مامان
پاسخ