آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

پست نوروزی (قسمت دوم)

1393/1/28 13:36
نویسنده : مامان
2,097 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تمام ترانه هایم ترنم یاد توست

 و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست

ای زلال تر از باران و پاکتر از آیینه به وجود پر مهر تو می بالم

و تو را آن گونه که می خواهی دوست دارم

ای مهربان پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود

 و زیبایی ات را به رخ فرشتگان خواهد کشید

تبسمی از تو مرا کافیست که از هیچ به همه چیز برسم

 

 

سلام به تو قشنگ ترین هدیه ی خداوند

آرین من فرشته ی کوچولو و معصومم می خوام بقیه عکسها و خاطرات نوروز 93 رو توی این پست برات به یادگار بذارم تا لحظات شیرین با هم بودن در کنار دوستان و تموم خوبان همیشه واست زنده بمونه هستی مامان  قلبقلبقلبقلب

از اینکه این پست دیر شد منو ببخش دلیلش اینه که هنوز مهمونی و عید دیدنیامون ادامه داره و توی شرکتم سرم خیلی شلوغه ولی ان شاالا به زودی خیلی وضعیت بهتر می شه و من به امید روزیم که بتونم یه ساعت واسه ی خودم آزاد و بدون مشغله باشم تا از بودن در کنار تو و بابایی بیشتر از قبل لذت ببرم نفسم لبخندلبخند

 عکسای کوچولوهای نازی که توی عید مهمونمون بودن و باعث شدن شروع سال 93 واقعاً شیرین و شاد باشه از خدا می خوام همه ی این فرشته های ناز و معصوم رو همیشه در پناه خودش حفظ کنه لبخند

 

آراد کوچولو پسمل ناز و مهربون که خیلی دوسش داریم و ماه دیگه تولد یک سالگیشو جشن می گیریم هوراهوراهوراهورا

 

آراد گلم 11 ماهه 

 

مثل اینکه آرادم مثل تو عاشق برگ برگیه به قول خودت (جارو برقی) و تو هم پسر خیلی خیلی خوبی هستی و اجازه می دی مهمونات با اسباب بازیات بازی کنن آفرین به تو گل مامانتشویقتشویق

 

 

قلبقلب قلب

 

 

نیکی جون که خیلی دخمل مهربونیه و  تو رو دوست داره و مدام صدات می زد آرین بیا بازی و تو هم که توی بغل بابایی لم داده بودی  و بهش می گفتی نه .........تعجب

طفلی گناه داشت ولی بالاخره گل گل من رضایت داد و رفت با نیکی عسل بازی کرد و خیلی هم با هم خوب بودین و دعوا نکردینتشویق

 

 

ای جااااااااااانم بغل

 

  

گل های کوچولو سینا- آرین- پارسا- یکتا و پانته آ کوچولو (عید دیدنی خونه عموی بابا) قلبقلب

 

  

آرین جون و پسرخاله پارسا (توی این عکس پارسا 8 ماهه است)......... آبنباتیه این پارساییماچماچ 

 

 

و یگانه جون نازنازی که شما بهش می گفتی نی نی!!!!!!!!  اونم کلی شاکی شده بود و می گفت آرین من نی نی نیستمعصبانیعصبانی

بعد از دیدن ناراحتی اون تو هم بهش می گفتی تو نی نی نه (نی نی نیستی) که یگانه خیالش راحت شد و خندید (بساطی داریم ما از دست شما کوشولوها)نیشخند

 

 

  قلبقلبقلب

 

 

و اما روز بارونی سیزده بدر و........

روز سیزده بدر هوا واقعاً عالی بود.... بارون زیبایی می بارید و  زمین ها خیس شده بود با این تفاسیر باید سیزده بدر کنسل می شد ناراحت گریه ولی خوشبختانه اینجوری نشد و ما به روستای یکی از اقوام مادربزرگم که از قبل دعوت شده بودیم رفتیم , همه ی فامیل مادری من اونجا دعوت شده بودن....روستای زیبا و آرومی بود من عاشق روستا و آدم های صاف و بی ریا و مهربونشم بغلبغل

میزبانای خوبمون زحمت زیادی کشیده بودن و ناهار واقعاً خوشمزه ای تدارک دیده بودن و جالب این بود که ماهی رو خودشون از رودخونه روستا صید کرده بودن و گوشت گوسفند خونگی خوشمزه اینا همه در کنار فامیل و توی هوای بارونی باعث شد یه 13 بدر به یاد موندنی واسه ی ما رقم بخوره مژه

 

  

به تو گل منم که واقعاً خوش گذشت اولین بار بود که با این همه بچه یه جا بودی و بچه ها که فوتبال بازی می کردن تو هم می دویدی اینور و اونور و از همه کوچیکتر و خوشحال تر بودی بغل.......... فدات شم جوجو بغل

منم سخت نگرفتم و گذاشتم حسابی بازی کنی و تو هم کم نذاشتی و خودتو گلی و کثیف کردی که تمام لباس هایی که برده بودم واستو کثیف کردی عصبانی!!!!!!!!!

 

عرفان - علیرضا و ارین در حال فوتبال بازی

 

بعد از ظهر 13 بدر که از روستا برگشتیم به پارک صنایع فولاد رفتیم و حسابی خوش گذروندیممژه

 

آرین و مامان بابا ... پارک صنایع فولاد روز 13 بدر

 

 

اینم عکسای اون روزه بهمراه دایی و زن دایی مهربون و بهار کوچولو ماچماچ

 

  

اینجا خاله جون و پارسا هم بهمون ملحق شدنماچماچ  

 

  

پارسا و بهار توی آسمون!!!!!!!! 

 

  

روز 13 بدر واقعاً روز خوب و به یاد موندنی بود ,خیلی به همه ی ما خوش گذشت تو هم که واقعاً پسمل خوب و گلی بودی و منو اذیت نکردی عشقم (به جز گل گلی کردن خودت) چشمک

و اما فردای اون روز یعنی چهاردهم دوباره اومدیم سیزده بدر نیشخند!!!!!!!!

 

پارک ساحلی کیانپارس فردای سیزده بدر 

 

  

قربونت برم که چشمتم روژی کرده بودی و اونم از نوع 24 ساعتش و پاک نمی شدنیشخند!!!!!!!! 

 

 

اینا هم عکسای کوچولوهایی که توی اون روز در کنار عشق من بودن و باعث شدن خیلی بهت خوش بگذره عزییییییییییز دلمماچماچماچماچ

 

پارسای نازم 

 

  

سینا گل من ...نوه ی ارشد ما 

 

 

  

یگانه خانم گل 

 

  

بهار قندعسل عمه 

 

  

اینم یه پسر خشگل چشم آبی بود که حسابی با هم رفیق شده بودید

 

  

فدات بشم من گل مامان  بغلبغل

 

  

بازم بهار کوچولو عشق عمه بغلبغل

 

  

بهار و مامان مهربونش

 

  

و اما مامان و بابای شماچشمکچشمکچشمک

 

 

 

بغلبغلبغلبغلبغلبغلبغل 

 

  

آرین و مامان بزرگ که همه ی دنیای منه

قلبعاشقتم مامانی ......می میرم برات عزیزمقلب

 

 

 

این هم یه عکس زیبا از جمع صمیمی و خوبمون 

 

 

اینم اکیپ ما !!!!!!! 

 

 

 

چون خیلی خوش گذشت که دلمون نمیومد بریم خونه هامون نیشخند این بود که تصمیم گرفتیم بیایم خونه ی ما و واسه شام آش رشته بپزیملبخند

جای همه خالی خیلی هم خوشمزه شده بودخوشمزه

اینجا هم یگانه داره به تو شیر می ده که مزاحم آش خوردنش نشی!!!!!!!!!! اون شب بچه ها رو می بردی توی اتاقت بعد چراغا رو خاموش می کردی و همتون باهم جیغ می زدین....تعجبنیشخند

 

 

  

این هدیه ی قشنگ رو هم یگانه جون زحمت کشید اون شب واسه ی تو آورد گل من 

دست گلش درد نکنهماچ

 

 

  

اینجا هم که دیگه بعد از یه روز تفریح و بازی بیحال افتادی 

 

 

  

عیدی های بابا احسان مهربون واسه ی پسر نازمون

 

 

 

 و آرزو می کنم که تو جوجوی ناز من و همه ی کوچولوهای گل همیشه سالم و سلامت باشین و امسال سال خوب و شادی در کنار مامان و باباهای خوب و زحمتکش داشته باشین لبخند

تا پست بعدی

بای بایبای بایماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

فریده
28 فروردین 93 20:56
خوش به حالتون چقدر بچه تو فامیل دارین
مامان
پاسخ
کجا شو دیدی فریده جون ماشاالهخدا این فرشته ها رو حفظ کنه
پگاه مامان آرتین
30 فروردین 93 11:54
عزیزم سلام من معمولا خصوصیارا بعد خوندن پاک میکنم.لطفا رمز ممنون گل پسرمو ببوس
مامان
پاسخ
سلام پگاه جون، چشم حتماً عزيزم
الهه مامان مبین
30 فروردین 93 13:29
روزت مبارک دوست عزیزم . با بهترین آرزوهای قلبم برای تو نازنینم
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم منم براي شما آرزوي بهترين ها رو دارم و روز مادر رو بهتون تبريك مي گم
مامی پوریا
30 فروردین 93 15:43
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
مامان
پاسخ
مرسی دوست عزیزم, روز مادر رو به شما هم تبریک می گم خانومی
مامان رادینی
30 فروردین 93 20:51
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
مامان
پاسخ
مرسي عزيييييزم، به شما هم تبريك مي گم دوست خوبم
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:12
رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///////////
مامان
پاسخ
حتماً عزيزمخصوصي لطفاً
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:13
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی من بدهکار توام ای مادر!
مامان
پاسخ
اي جانمچه شعر زيبايي ممنونم عزيزم، منم روز زن و روز زيباي عشق، روز مادر رو بهتون تبريك مي گم دوست خوبم
آتنا مامان رادوین
31 فروردین 93 20:35
سلام عزیزم ، من لینکت کردم ، اگر دوست داشتی شما هم منو لینک کن. اگر رمز عبورت را هم واسم بفرستی ممنون میشم. موفق باشی
مامان
پاسخ
سلام گلم، بله خيلي خوشحال مي شم عزيزم، حتماً
خاله مینا
31 فروردین 93 20:46
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روزتون مبارک دوست خوبم
مامان
پاسخ
مرسي عزيزممنم روز زن رو به شما تبريك مي گم مينا جان
مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 9:54
سلام فدات شممم روزت مبارکککککک و با تاخیرررر سال نو مبارککهمیشه شاد باشیددد خیلی خوشحال شدم دیدمت خوشگل خانوممممممم ارین عزیزم عسلمو کلیی ببوسسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
سلام مرجان عزيزم، ممنونم از محبتت دوستم
مامان بردیا شیطون
1 اردیبهشت 93 19:58
ای جووووووووووووووووووووووووونم به این گل پسر خوش تیپ...... حسابی خوش گذشته اره..... کادوهات مبارک...... ایشالا همیشه خوش باشین منم دوران دانشجویی اهواز بودم با این پستت کلی خاطرهام زنده شد فدای این گل پسر دست ودلباز بشم
مامان
پاسخ
الهي.... گريه نكن گلم!!!!!حالا ديگه اهواز ما رو داريد تشريف بياريداينجا در خدمتتون باشيم عزيزم
مامان بردیا شیطون
1 اردیبهشت 93 19:59
مامان
پاسخ
پریسا
1 اردیبهشت 93 22:48
سلام،انشاا...همیشه شادوتندست باشیدو درحال گردش وتفریح
مامان
پاسخ
سلام پريسا جون،مرسي گلم
شهرزاد
2 اردیبهشت 93 12:33
خيلي عكسا قشنگ بود گلم آرين خشگله رو ببوس
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان آنيتا
2 اردیبهشت 93 12:35
چه پسر نازي داريد خيلي خوشم اومد ازش فداش شم من
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داريد،لطفاً آدرستونو واسم بذاريد كه ما هم به شما سر بزنيم
مامان آروین
3 اردیبهشت 93 2:49
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق و مهربانی و صبوری و دلسوزی واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد مهرش تا ابد در دل جای دارد. تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی، شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی روز مادر مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم، منم روز مادر رو به شما تبريك مي گم آروين خشگلمو ببوس
مامان آروین
3 اردیبهشت 93 2:50
ممنون میشم اگه بهمون رمز بدید
مامان
پاسخ
حتماً عزيزم
خاله مینا
3 اردیبهشت 93 18:24
خصوصی خانومی
مامان
پاسخ
مرسی
پریسا
4 اردیبهشت 93 2:10
رابطه هاهیچگاه بامرگ طبیعی نمی میرند... آنهاراخودخواهی،بداخلاقی وغفلت ازبین میبرد.
مامان
پاسخ
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 23:21
وای حواسم نبود رمزو خصوصی نفرستادم حواست باشه تاییدش نکنی خانومی
مامان
پاسخ
حواسم هست عزیزم
ღ.آجي مهديه.ღ
12 اردیبهشت 93 9:00
وااااااااااااااااااااااااااااااای چه خوش گذشته عزیزم . من که کلی لذت بردم از جمع پر از کوچولوتون ایشالله همیشه به شادی
مامان
پاسخ
جای شما خالی عزیزم
پگاه مامان آرتین
12 اردیبهشت 93 20:10
عزیزم عکسا عالی بود خوش به حال این پسر بامامان وبابای مهربونی که داره.خانمی خودتونم ماشالا خیلی نازشدین
مامان
پاسخ
مرسی پگاه جونم, لطف داری عزیزم, آرتین ناز منو ببوس