آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

روزهای پایانی سال 1392

1393/1/23 23:40
نویسنده : مامان
687 بازدید
اشتراک گذاری

دو روزه ديگه به پايان سال 1392 و آغاز سال 1393 باقي مونده و من حسابي درگير خريد عيد و آرايشگاه رفتنمم  لبخند به تغييراتي كه مي كنم خيلي توجه مي كني به آرايش كردن و زيبا بودن علاقه ي زيادي داري پريروز كه با دوستم رفته بودم خريد وقتيكه اومدم خونه كفش هام رو پوشيدم خيلي خوشت اومد و واسشون ذوق مي كردي چشمک قربونت برم خيلي خوشم مياد اينجوري هستي گل قشنگم لبخند دوست دارم با محبت هايي كه بهت مي كنم با فراهم كردن همه ي نيازمندي هات بهترين مامان واست باشم پسرم اميدوارم كه تلاشم نتيجه داشته باشهقلبلبخند

 توي اين گير و دار و حال و هواي خريد عيد و ... دوست دارم واست بنويسم كه به يادگار واست بمونه كه توي آخرين روزهاي سال 92 چه تغييرات رفتاري داشتي عشقم...

 بازي هاي پرورش كودك خلاق رو با جلد اول تراشه هاي الماس شروع كردم واست تا الان به دليل اينكه پر جنب جوش بودي و مدام همه جا مي خواستي سرك بكشي توجهي نمي كردي ولي الان تمركزت بيشتر شده و وقتي يه چيزي رو بهت آموزش مي ديم توي ذهنت مي مونه و خيلي خشگل تكرارش مي كني ...

 

 

اينم پيچ و مهره آموزشي كه باعث ميشه رنگ ها و اشكال هندسي رو بهتر ياد بگيري و قدرت عضله هاي دست رو بيشتر مي كنه...

 

 

علاقه ي فوق العاده زيادي كه به جارو برقي داشتي باعث شد مدام از ما بخواي كه اجزاي جارو رو از هم باز كنيم تا تو ببيني كه اين اتصالات چجوري بهم وصل شدن و چجوري كار مي كنن !! خونه ي بابابزرگ ها كه مي رفتيم براي اينكه جاروها رو دربيارن و تو باهاشون بازي كني گريه مي كردي!!!!

 

 

تا چند روز پيش هر چيزي كه مي خواستي از توي يخچال به من مي گفتي تا اينكه من بهت گفتم عزيزم هر چيزي مي خواي بردار و بعدم در يخچال رو ببند از اون روز در يخچال رو هر وقت چيزي مي خواي خودت باز مي كني و  چيزاي دلخواهتو بر مي داري مثلاً شير مي خواي در يخچالو كه باز كردي به جاش رنگ مو، اكسيدان، قرص مرص يا كرم و... بر مي داري ولي شيرو يادت ميره برداري!!!!!!!!!!!نیشخند

لباس هاي خيلي نازي واسه عيدت خريديم مباركت باشه عشقم اميدوارم هميشه خريد عيد و شادي و شادماني باشه پسر نازم

 

 

لباسای مهمونی

 

 

دوستت دارم پسر مهربون و نازم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان بردیا شیطون
1 اردیبهشت 93 20:24
به خاطر بسپار: در تقویم رفاقت روزی به نام “تعطیلی”وجود نداد هر جا که هستی برایت دنیایی به زیبایی هر انچه زیبایش میدانی ارزومندم.
مامان
پاسخ
قربونت بشمبرديا خشگلمو ببوس
فرزانه
2 اردیبهشت 93 12:31
دست ماماني مهربون و با سليقه درد نكنه چه لباساي خشگلي واسه اين قند عسل گرفته قربونش بشم من عششششششششششششقم
مامان
پاسخ
مرسي گلم