آرین شینی زاده عمادیآرین شینی زاده عمادی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

آرین عشق زندگی مامان و بابا

سرگرمی های جدید گل من

1392/12/4 7:43
نویسنده : مامان
996 بازدید
اشتراک گذاری

 

آقا پسرم مرد شده , بزرگ شده ماشاءاله دیگه با دفتر و مدادرنگی و پاستیل سرگرم می شه قربونش برم عزیز دلمی نانازمماچماچتشویق

 

عشق من دو سال و بیست روز داره

 

 یه مدته وقتیکه می خوای بری بالای چیزی صندلی رو می کشی می بری و ازش می ری بالا , گاهی تا مشغول کارم سرم رو می چرخونم می بینم رفتی و یه جای خطرناک نشستی خیلی سن حساسی داری مدام مراقبتیم من وبابایی عزیزممژه 

آیفونو برمی داری و هر ماشینی رو که می بینی رد می شه می گی نینا!!!نینا!!!! فکر می کنی سینا اومده لبخند الهی بمیرم مامان اگه خونه ی خاله نزدیک بود هر روز می بردمت پیش پسر خاله که اینقد چشم به راهش نباشی ولی این چندروزه خوب بوده واست , مهمان داشتیم و سرگرم بودی گل نازم ماچ

 

 

 

 

 

 عشق مامانی, چند روزه میای صورتمو بین دو تا دست کوچیک خشگلت می گیری و با اون لبای نازت ماچم می کنی قلبلبخندخجالت قربون تو پسر مهربون و خوبم برم عزیز دل مامان بوسیدن تو چه لذت بی پایانی داره پسرم قلبقلب 

 

 یه لحظه در کنار تو بودن رو به تمام دنیا نمی دم .... با خنده های قشنگت خستگی رو از تن من و بابایی بیرون می بری, از خدا می خوام همه ی پدر ها و مادرها فقط شادی و تندرستی بچه هاشونو ببیننمژهلبخند

 

 

آرين گل من، اين شمع هاي زيبا رو به تو تقديم مي كنم كه هميشه يادمون بمونه چقدر به شمع روشن كردن علاقه داشتي و يكي از كاراي هر روزه ات همينه پسر نازم:

 

5-1.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه مامان مبین
20 بهمن 92 15:51
مامانی به دعاتون آمین میگم .... همیشه سلامت باشی گل خاله ...
مامان
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم که اینقدر محبت داری می بوسمتون
مرجان مامان آران و باران
21 بهمن 92 0:51
سلام عزیزم خدا حفظش کنه خیلی خوشگلههههههههههه ممنون که سر زدییمن لینکتون کردم
مامان
پاسخ
سلام خانمی, خواهش می کنم عزیزم, بازم سر می زنم بهتون, شما هم با افتخار لینک شدی گلم
آرین و مامانی و آرتین
22 بهمن 92 13:24
سلام خوبین شما؟ از آشناییتون خوشبختم هزار ماشالله پسر ملوسی دارین خدا حفظش کنه چقدر خوب که با مداد شمعی ها سرگرم میشه آرتین ما هنوز مداد شمعی رو میخوره و بهش نمیدم برا رنگ ببوس قند عسلت رو
مامان
پاسخ
سلام خانومی, مرسی لطف دارین آقا پسرای شما هم ماشاءاله خشگل و نازن , آرزوی سعادتمندیشونو دارم بازم بهتون سر می زنم عزیزم
❤ دنیای نی نی های ناز ❤ عسل
25 بهمن 92 2:24
دوستای عزیز اگه موافقین عکس های نی نی هاتونو اپلود کنید و ادرس عکس رو توی نظرات بفرستین من عکس نی نی هارو همه رو میذارم توی یه البوم عکس یعنی تعداد عکس هارو همه رو توی یه عکس میذارم با فتوشاپ و شما میتونید اونو به عنوان یادگاری بذارید وبلاگ خودتون یعنی تعدادی نی نی های نی نی وبلاگی همراه با نی نی شما میشه یه عکس یادگاری اگه موافقین عکس نی نی هاتونو اپلود کنید ادرسشو توی نظرات وبلاگ بفرستین
مامان بردیا
26 بهمن 92 16:37
سلام بر گل پسر نازو دوست داشتنی و مامان گلش[قلب ممنونم از حضور سبزتون در خونه خاطرات پسرم.یک دنیا شادی و سلامتی برای شما و خانواده گلتون آرزو دارم. روزگارتون شاد
مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم, ممنون از شما و بردیا کوچولوی عزیزمون ما هم از خداوند برای شما خصوصاً در سال جدید آرزوی بهترین ها رو داریم
نازيلا
27 بهمن 92 10:05
وااااااااااي چه پسل ناز ي خدا حفظش كنه
مامان
پاسخ
مامان یزدان
6 فروردین 93 8:22
چه پسمل نازی.خدا حفظش کنه.
مامان
پاسخ
ممنون عزيزمهمچنين يزدان جونو واسه شما